Helppo liikkua -lenkki: hyväntekeväisyystapahtuma & lajikokeiluja

19.5.2022

Kello: 14.00 - 18.00

Töölönlahti

VÄHÄISEN OSALLISTUJAMÄÄRÄN VUOKSI CP-LIITTO EI KERÄÄ OMAA PORUKKAA! TAPAHTUMA KUITENKIN JÄRJESTETÄÄN!

Kiinnostaisiko sinua lähteä porukalla lenkille? Tai jos et ole lenkkeilystä innostuvaa sorttia, niin lähde nauttimaan fiiliksestä ja ota vaikka piknikeväät mukaan!

Keräämme CP-liiton oman lenkkiporukan Invalidiliiton ja Paralympiakomitean järjestämälle Helppo liikkua -lenkille. Ilmoittaudu mukaan CP-liiton porukkaan täältä. 2,5 km lenkki on esteetön ja osallistuminen on maksutonta. Matkat ovat omakustanteisia. CP-liitolla on yksi yleisavustaja. Jos tarvitset paljon apua, otathan mukaan oman avustajan.

Tapahtuman avulla kerätään myös varoja vammaisten ihmisten auttamiseksi Ukrainassa ja Suomessa. Invalidiliitto lahjoittaa 300:sta ensimmäisestä lenkin kiertäneestä ulkoilijasta 10 euroa tähän tarkoitukseen.

Lenkkeilyn lisäksi tapahtumassa pääsee mm. ihastelemaan ja kokeilemaan pyörätuolitanssia sekä muita lajeja, kuten frisbeegolfia ja katukorista sekä esteetöntä kuntosaliharjoittelua. Tapahtumassa saa myös testata liikkumisen apuvälineitä.

Lisätietoa tapahtumasta löydät Invalidiliiton ja Paralympiakomitean sivuilta.

suunnittelija (aikuistoiminta)

Heidi Huttunen