Haastateltavaksi tutkimukseen poikkeusaikana selviämisestä

Julkaistu 28.6.2021

Nyt etsitään haastateltaviksi eri tavoin vammaisia henkilöitä, jotka käyttävät henkilökohtaista apua!

Kehitysvammaliitolla on meneillään tutkimushanke Covid-19 ”Vammaisten ja ulkomaalaistaustaisten ihmisten selviäminen poikkeus- ja kriisitilanteissa – Tulevaisuutta luomassa covid-19-kokemusten pohjalta”. Hankkeen tavoitteena on, että vammaisten ihmisten ja ulkomaalaistaustaisten ihmisten tarpeet tulevat paremmin huomioiduksi koronapandemian kaltaisissa tilanteissa. Tätä varten tarvitaan tietoa siitä, miten korona on vaikuttanut eri ihmisten elämään. Tämän tiedon avulla voidaan kehittää ohjeita tulevaisuuden varalle. Hanke toteutetaan Kehitysvammaliiton, Kuntaliiton ja THL:n yhteistyönä.

Jos kuulut CP-liiton kohderyhmään, voit ilmoittaa kiinnostuksesi olla haastatelttavana tällä lomakkeella 18.7. mennessä. Ilmoitamme omalta osaltamme kiinnostuneita keskitetysti Kehitysvammaliittoon. Kiitos!