Kirjoituskilpailu alle 18-vuotiaille!

Julkaistu 18.6.2021

Suomen CP-liitto kutsuu kohderyhmäänsä kuuluvia alle 18-vuotiaita nuoria osallistumaan kirjoituskilpailuun.

Kirjoituksen aihe on vapaa, samoin tyylilaji. Avustajan käyttö tarinan tuottamisessa kirjalliseen muotoon on sallittua, kunhan tarina on lapsen tai nuoren oma.

Kirjoituskilpailun tuomariksi on lupautunut kirjailija Kari Hotakainen.

Kilpailun voittajan kirjoitus julkaistaan joulukuun CP-lehdessä sekä CP-liiton verkkosivulla. Toiseksi ja kolmanneksi parhaat tekstit julkaistaan myös CP-liiton verkkosivuilla. Kolmen parhaan tekstin kirjoittajat palkitaan lahjakorteilla.

Kirjoituksen pituus on korkeintaan 5 000 merkkiä (kaksi A4-liuskaa, kirjasinkoko 12).

Tekstit tulee lähettää 31.7.2021 mennessä osoitteeseen eeva-liisa.kiviniemi@cp-liitto.fi otsikolla ”Kirjoituskilpailu”.