Etsimme johtavaa ohjaajaa Laajasalon palveluasuntoihin

Julkaistu 26.4.2021

CP-liiton Laajasalon palveluasunnot Helsingissä tuottaa vammaispalvelulain mukaista ympärivuorokautista palveluasumista yhdelletoista asukkaalle.

Johtavan ohjaajan tehtävänä on vastata Laajasalon palveluasuntojen operatiivisesta toiminnasta. Odotamme valittavalta henkilöltä kokonaisuuksien hallintaa ja valmiutta uusien asioiden omaksumiseen.

Tehtävä edellyttää:

• Sosiaali- ja terveydenhuollon AMK-tutkintoa tai vastaava opintotasoista tutkintoa
  • Esimieskokemusta palveluasumisesta
  • Potilasturvallisuuden tuntemusta
  • Muutosten viemistä läpi yhdessä työntekijöiden kanssa

Luemme eduksi työvuorosuunnittelun hallitsemisen ja vammaisten palvelujen tuntemuksen vammaispalvelulain osalta.

Osana työtä pääset tutustumaan ja osallistumaan yleishyödyllisen valtakunnallisen vammais- ja erityisliikuntajärjestön työhön ja teet aktiivista yhteistyötä muiden palvelutoimintojen esimiesten kanssa.

Noudatamme yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta. Edellytämme hakijalta tartuntatautilain 48 §:n mukaisia rokotuksia.

Työaikana on yleistyöaika, mutta tarvittaessa työhön sisältyy ilta-, yö- ja viikonlopputyötä. Työpisteinäsi ovat Laajasalon palveluasunnot ja CP-liiton keskustoimisto Malmilla Helsingissä.

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi sekä palkkatoivomuksesi 30.6.2021 mennessä osoitteeseen rekry@cp-liitto.fi

Haastattelut alkavat jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Palvelupäällikkö Juha Lappalainen p. 044 019 9687

Suomen CP-liitto ry on yleishyödyllinen valtakunnallinen vammais- ja erityisliikuntajärjestö. Kohderyhmäämme kuuluvat ihmiset, joilla on syntymästä saakka oleva neurologinen liikuntavamma, kuten cp-vamma, mmc, hydrokefalia tai normaalipainen hydrokefalia. Tuemme myös heidän läheisiään. Kohderyhmäämme kuuluvat myös ihmiset, joilla on motorisen oppimisen vaikeus tai lievempiä motoriikan vaikeuksia.

CP-liiton yleishyödylliseen toimintaan kuuluu järjestötoiminnan lisäksi myös palvelutoimintaa. Tähän kuuluvat Laajasalon palveluasunnot, Halisten palveluasunnot, päivätoiminta, puhetupakeskus ja uutena henkilökohtaisen avun palvelut.

Suomen CP-liitto ry tavoitteena on edistää edustamiensa kohderyhmiensä oikeuksia ja yhdenvertaisuutta sekä vahvistaa osallisuutta yhteiskunnassa. Liiton arvot ovat välittäminen, osallisuus ja vaikuttaminen. Mottomme on Ihminen lähellä.

toiminnanjohtaja

Juha Lappalainen