CP-liiton päivätoiminnassa tarjolla töitä ohjaajille

Julkaistu 22.4.2021

Suomen CP-liiton päivätoiminta tuottaa vammaispalvelulain mukaista päivätoimintaa 15–65-vuotiaille vaikeavammaisille henkilöille viitenä päivänä viikossa. Suurimmalla osalla asiakkaista on liikunta- ja puhevamma (cp-vamma, aivovamman jälkitila, hydrokefalia, kehitysvamma).

Tule töihin rentoon ja mukavaan joukkoomme! Pääset käyttämään luovuuttasi ja hyödyntämään monenlaista osaamistasi. Vain mielikuvitus on rajana!

Odotamme sinulta avointa mieltä vammaisalalla työskentelyyn. Perehdytämme uudet työntekijät ja olemme tukenasi työssä.

Toimintamme on tavoitteellista ja sitä suunnitellaan yhdessä osallistujien toivomukset, ajankohtaiset asiat ja teemat huomioiden. Viikko-ohjelmaamme on sisältynyt esimerkiksi matematiikan kerho, taide- ja musiikkiryhmä, improvisaatiota, ruoanlaittoa, liikuntaa ja keskustelutuokioita.

Päivätoiminnan esteettömät tilat Malmilla on juuri uudistettu viihtyisiksi. Lisäksi käytössämme on piha-alue, johon istutamme keväällä ja kesällä omia yrittiviljelyksiä ja kukkaistutuksia.

Toivomme ja arvostamme

• Avointa ja iloista asennetta
  • Halua työskennellä ihmisten kanssa
  • Halua oppia uusia asioita

Arvostamme lisäksi

• Sopivaa koulutusta
  • Aikaisempaa kokemusta vammaisten ihmisten kanssa työskentelystä

Tarjoamme

• Perehdytyksen ja työyhteisön tuen
  • Mahdollisuuden oppia lisää esimerkiksi erilaisista kommunikaatiomenetelmistä
  • Rennon ja iloisen ilmapiirin, jossa pääset toteuttamaan itseäsi

Noudatamme yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta. Palkkaluokka on G16B. Edellytämme hakijalta tartuntatautilain 48 §:n mukaisia rokotuksia.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ansioluetteloineen sähköpostitse rekry@cp-liitto.fi 30.6.2021 mennessä. Tehtäviä täytetään heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Lisätietoja antaa arkisin palvelupäällikkö Juha Lappalainen palvelupäällikkö Juha Lappalaiselta, juha.lappalainen@cp-liitto.fi tai p. 0440 199 687.

Suomen CP-liitto ry on yleishyödyllinen valtakunnallinen vammais- ja liikuntajärjestö. Kohderyhmäämme kuuluvat ihmiset, joilla on cp-vamma, mmc, hydrokefalia, normaalipainen hydrokefalia sekä heidän läheisensä. Kohderyhmäämme kuuluvat myös ihmiset, joilla on motorisen oppimisen vaikeus tai lievempiä motoriikan vaikeuksia.

Liiton toimintaan kuuluu myös palvelutoiminta. Tähän kuuluvat Laajasalon palveluasunnot, Halisten palveluasunnot, päivätoiminta, puhetupakeskus ja uutena henkilökohtaisen avun palvelut.