Töitä tarjolla kahdelle asumistyöntekijälle Helsingissä

Julkaistu 22.3.2021

Suomen CP-liitto ry:n Helsingin Laajasalon palveluasunnot tuottaa vammaispalvelulain mukaista palveluasumista 11 aikuiselle vaikeavammaiselle asiakkaalle. Asukkaat asuvat omissa asunnoissaan, johon avustaminen tapahtuu 24/7. Laajasalon asumisyksikkö sijaitsee hyvien julkisten kulkuyhteyksien päässä ostoskeskus Saaren vieressä.

Laajasalon palveluasunnoissa asumistyöntekijä avustaa liikuntavammaisia asukkaita päivittäisissä toiminnoissa. Asumistyöntekijän työhön kuuluvat lääkehoito, avustaminen pukeutumisessa, peseytymisessä, ruuan laittamisessa ja kodinhoidossa. Asumistyöntekijät avustavat asukkaita myös kodin ulkopuolella asioinnissa kuten kaupassa käynnissä, asioiden hoitamisessa ja muissa arkielämän toiminnoissa. Työ on kolmivuorotyötä.

Tervetuloa joukkoomme pieneen asumisyksiköön, jossa avustamisessa otetaan huomioon asiakkaiden itsemääräämisoikeus. Kehitämme yhdessä asumispalveluja entistä paremmaksi.

Hakijalla on oltava lähihoitajan tai vastaavaa sosiaali- ja terveysalan Valviran laillistama koulutus. Noudatamme yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta. Palkkaluokka on G19C. Edellytämme hakijalta tartuntatautilain 48 §:n mukaisia rokotuksia.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja ansioluettelo sähköpostitse viimeistään 31.5.2021 rekry@cp-liitto.fi

Lisätietoa paikasta ja tehtävästä saat palvelupäällikkö Juha Lappalaiselta, juha.lappalainen@cp-liitto.fi tai p. 0440 199 687

Laajasalon palveluasunnot
Yliskylän puistokatu 5 B, 00840 Helsinki