Suomen CP-liitto ry:n syysliittokokous 2023 järjestetään Helsingissä

Julkaistu 20.2.2023

Suomen CP-liitto ry:n hallitus päätti kokouksessaan lauantaina 18.2.2023, että CP-liiton syysliittokokous järjestetään tänä vuonna poikkeuksellisesti Helsingissä CP-liiton Malmin toimistolla. Alun perin kokous ja sen yhteydessä pidettävä valtakunnallinen tapahtuma oli tarkoitus järjestää tänä vuonna Jyväskylässä. Muutoksen syinä ovat merkittävästi nousseet kustannukset tilavuokrissa sekä majoitus- ja ravintolapalveluissa. Lisäksi Jyväskylässä ei ollut tarjolla esteettömiä tiloja suunnitellulle ajankohdalle.

CP-liiton hallituksen ohjeistuksella kartoitamme parhaillaan sopivia vaihtoehtoja liittokokouksen yhteydessä järjestettävälle yhteiselle kokoontumiselle Helsingissä.

Syysliittokokoukseen liittyvissä kysymyksissä olethan yhteydessä toiminnanjohtaja Juha Lappalaiseen tai järjestöpäällikkö Virpi Peltomaahan.

Suomen CP-liitto ry:n kevätliittokokous järjestetään lauantaina 15.4.2023 sekä etäyhteyden välityksellä että Malmilla Helsingissä. Lisätietoja ja osallistumisohjeet löydät tapahtumakalenteristamme

Juha Lappalainen

järjestöpäällikkö