Kevätliittokokous 15.4.2023 Helsingissä Malmilla

Julkaistu 11.2.2023

Suomen CP-liiton sääntömääräinen kevätliittokokous pidetään lauantaina 15.4.2023 klo 13.30 Helsingissä Malmilla CP-liiton toimistolla, osoitteessa Malmin kauppatie 26, 00700 Helsinki, 2. kerros.

Kokouksessa käsitellään liiton sääntöjen 13 §:n kevätliittokokoukselle määräämät asiat, kuten tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen vahvistaminen sekä vastuuvapauden myöntäminen tilivelvollisille.

Kokoukseen voi osallistua etäyhteydellä tai tulemalla paikan päälle. Jäsenyhdistysten tulee ilmoittaa kokousedustajansa ja toimittaa valtakirja viimeistään 17.3.2023. Samasta linkistä ilmoitetaan myös osallistuuko kokousedustaja Teams-etäyhteydellä vai tuleeko paikan päälle Malmille Helsinkiin. Lähetä kokousedustajan valtakirja tästä linkistä: Linkki valtakirjaan

Muutoksena aikaisempiin vuosiin on, että viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilmoittautumis- ja valtakirjalinkki sulkeutuu eikä ilmoittautumisia enää oteta vastaan.

Muut kuin viralliset kokousedustajat voivat myös kuunnella kokousta Teams-etäyhteydellä tai tulla paikan päälle Malmin toimistolle Helsinkiin. Etänä kokousta kuuntelevien ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Mikäli tulet kuuntelemaan kokousta paikan päälle Malmin toimistolle, olethan yhteydessä järjestöpäällikkö Virpi Peltomaahan virpi.peltomaa@cp-liitto.fi, p. 040 5058329.

Kokouksen Teams-linkki 15.4. 2023 Linkki keväliittokokoukseen

Linkki avautuu puoli tuntia ennen kokouksen alkamista klo 13.

Mikäli haluat testata Teams-etäyhteyttä etukäteen tai harjoitella Teamsin käyttämistä, olethan yhteydessä Virpi Peltomaahan, niin voimme varata harjoitteluajan.

järjestöpäällikkö

Virpi Peltomaa