Tutustu CP-liiton kurssiesitteeseen 2023

Julkaistu 6.2.2023

Lataa kurssiesite tästä linkistä.

Sosiaalisen valmennuksen kurssit on tarkoitettu kaiken ikäisille, joilla on cp-vamma, mmc ja/tai hydrokefalia. Kursseilla saat vertaistukea samaa kokeneilta ihmisiltä. Toivomme, että samalla innostut omaa hyvinvointiasi ja elämänlaatuasi lisäävistä asioista.

Cp-vamma on yleisnimike, joka kattaa esimerkiksi monoplegian, hemiplegian, diplegian, triplegian ja tetraplegian eli hyvin erilaisia toiminnallisia tilanteita. Myös mmc eli meningomyeloseele on liikuntavamma, jonka vaikutukset ovat yksilöllisiä. Hydrokefalia puolestaan voi joko liittyä cp-vammaan, mmc:een, aivojen kehityshäiriöön, tulehdukseen, aivoverenvuotoon tai muuhun aivotapahtumaan.

Perinteinen paperinen esite saapui tänä vuonna osana CP-lehteä. Sähköiset kurssihakemukset löydät klikkaamalla haluamasi kurssin nimeä osoitteessa cp-liitto.fi/sova.

Vertaisuus syntyy monista eri asioista. Kerro, mihin sitä tässä elämänvaiheessa tarvitset ja hae rohkeasti mukaan kursseille!

koordinaattori

Anne Heiskanen