Suomen CP-liitto ry hakee taloussihteeriä vakinaiseen työsuhteeseen

Julkaistu 18.11.2022

Tule tekemään merkityksellistä työtä innostavassa työyhteisössämme. Suomen CP-liitto
ry on valtakunnallinen vammais- ja erityisliikuntajärjestö. Kohderyhmäämme kuuluvat ihmiset, joilla on cp-vamma, mmc, hydrokefalia, normaalipaineinen hydrokefalia sekä heidän läheisensä. Lisäksi kohderyhmäämme kuuluvat ihmiset, joilla on motorisen oppimisen vaikeus tai lievempiä motoriikan vaikeuksia.

Taloussihteerin tehtäviin sisältyvät

• ostoreskontra
  • myyntireskontra
  • jäsenlaskutus ja reskontra
  • muut maksuliikenteeseen liittyvät tehtävät
  • muut yleiset henkilöstöhallinnon tehtävät

Olet avoin, oma-aloitteinen ja positiivinen. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot. Teet tiivistä yhteistyötä muiden toimintojen kanssa. Käytössämme on taloushallinnon ohjelma Netvisor ja Kilta-jäsenrekisteriohjelmisto. Tehtävä edellyttää soveltuvaa taloushallinnon koulutusta, kokemusta vastaavista tehtävistä ja vastuullista asennetta.

Tarjoamme

Tarjoamme kehittämismyönteisen työyhteisön, esteettömät toimitilat, oman työhuoneen, kattavan työterveyshuollon ja liukuvan työajan. Työehtosopimuksena on sosiaalialan järjestöjä koskeva työehtosopimus ja siinä tehtävä kuuluu vaativuusryhmään 5. Palkkauksessa otetaan huomioon koulutus ja aikaisempi työkokemus.

Työ on vakituinen ja koeaika on kuusi kuukautta. Työaika on 37 tuntia 30 minuuttia. viikossa. Työpaikka sijaitsee liiton keskustoimistolla Helsingissä, osoite Malmin kauppatie 26. Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Lähetä hakemus ja CV viimeistään 30.11.2022 osoitteeseen rekry@cp-liitto.fi ja merkitse viestiin otsikoksi ”Taloussihteeri”. Lisätietoja tehtävästä talouspäällikkö Jarmo Sundström p. 040 513 6328, jarmo.sundstrom@cp-liitto.fi.

talouspäällikkö

Jarmo Sundström