Hei lähihoitaja! Tule meille töihin Laajasalon palveluasunnoille.

Julkaistu 6.4.2022

Etsimme asumistyöntekijää (vastuuhoitajaa) Suomen CP-liiton Laajasalon palveluasunnoille.

Oletko ystävällinen, reilu ja reipas? Tule meille töihin! Tarjoamme hyvin resursoidun työyhteisön sekä palkkaluokan G19 C lisäksi kokemuksesi ja osaamisesi mukaan 200–300 euron mukaista tehtäväkohtaista lisää. Voit myös esittää oman palkkatoiveesi.

Tehtäviisi kuuluu vammaisten asukkaidemme avustaminen kaikissa päivittäisissä toimissa. Pääset myös osallistumaan työvuorojen organisointiin sekä osaamisesi mukaan joko asukkaiden hoidon toteuttamissuunnitelmien tekemiseen tai yksikön omavalvonnasta huolehtimiseen esihenkilön ja tiimivastaavan kanssa.

Pidämme työntekijöistämme hyvää huolta ja haluamme kehittää heidän osaamistaan. Tarjoamme laajan työterveyshuollon ja sairausvakuutuksen, vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sekä kulttuuri- ja liikuntasetelit ilman omavastuuta, Tyky-päivät ja koulutusta. Työsuhteen ehdoissa noudatamme yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta.

Sinulla tulisi olla lähihoitajan tai perushoitajan tutkinto. Tämän lisäksi edellytämme tehtävään valitulta tartuntatautilain 48 §:n mukaisia rokotussuojaa asiakkaiden suojaamiseksi koko työsuhteen voimassaolon ajaksi. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lähetä hakemus tai soita suoraan johtavalle ohjaajallemme Raija Koskelalle, raija.koskela@cp-liitto.fi, p. 044 4934 910 (arkisin klo 9–15).

Suomen CP-liitto ry on valtakunnallinen vammais- ja erityisliikuntajärjestö. Kohderyhmäämme kuuluvat ihmiset, joilla on cp-vamma, mmc, hydrokefalia, normaalipai- neinen hydrokefalia sekä heidän läheisensä. Kohderyhmäämme kuuluvat myös ihmiset, joilla on motorisen oppimisen vaikeus tai lievempiä motoriikan vaikeuksia.

Liiton toimintaan kuuluu myös palvelutoiminta. Tähän kuuluvat Helsingissä Laajasalon palveluasunnot, Malmin päivätoiminta, puhetupakeskus ja uutena henkilökohtaisen avun palvelut. Turussa CP-liitolla on Halisten palveluasunnot.

Laajasalon palveluasunnoissa toteutamme vammaispalvelulain mukaista ympärivuorokautista palveluasumista 11 aikuiselle vaikeavammaiselle ihmiselle. Asukkaamme asuvat omissa asunnoissaan, johon he saavat tarvitsemansa palvelun. Laajasalon palveluasunnot sijaitsee hyvien julkisten kulkuyhteyksien päässä ostoskeskus Saaren vieressä. Toteutamme palvelua asukkaita kuunnelleen.

palvelupäällikkö

Heidi Boman