CP-liitto etsii viestinnän harjoittelijaa

Julkaistu 30.3.2022

Suomen CP-liitto ry etsii viestinnän harjoittelijaa monipuolisiin järjestöviestinnän tehtäviin. Olet taitava kirjoittaja ja kielenkäyttäjä, hallitset verkkoviestinnän ja sosiaalisen median kanavat ja pystyt myös itse valokuvaamaan. Olet oma-aloitteinen, tulet hyvin erilaisten ihmisten kanssa toimeen ja olet innokas oppimaan uutta. Tuot uusia näkemyksiä toimintatapoihimme positiivisella tavalla. Ehdotat asioita rohkeasti, ryhdyt toimeen ja saatat asiat kunnialla loppuun. Sinulla on halu kasvaa ja kehittyä viestinnän ammattilaisena.

Pääasialliset työtehtäväsi:

• Verkkosivujemme cp-liitto.fi ylläpitoon liittyvät tehtävät ja sisällöntuotanto verkkosivuille
  • Haastattelujen tekeminen sekä artikkeleiden, oppaiden ja esitteiden tekstien tuottaminen ja editointi
  • Sosiaalisen median julkaisujen suunnittelu ja sisällöntuotanto (Facebook, Instagram)
  • Valokuvaaminen ja videointi tapahtumien ja haastattelujen yhteydessä
  • Muissa viestinnän tehtävissä avustaminen.

Arvostamme aikaisempaa kokemusta erilaisten tekstien kirjoittamisesta sekä verkkosivujen ja sosiaalisen median sisältöjen julkaisusta. Tehtävään soveltuva muu aiempi työkokemus sekä kokemus visuaalisen viestinnän ja videoiden laatimisesta katsotaan eduksi. Paikka soveltuu esimerkiksi viestinnän tai soveltuvan opintosuunnan korkeakouluopiskelijalle.

Tarjoamme harjoittelupaikkaa yhteensä kuudeksi kuukaudeksi (6 kk) 100-prosenttisella työajalla. Työharjoittelun voi tehdä myös sopimuksen mukaan osittain tai kokonaan 50-prosenttisella työajalla, jolloin vastaavasti harjoittelun kesto pitenee.

Tarjoamme sinulle paikan oppia ja kehittyä viestinnän ammattilaisena merkityksellisen työn parissa. Pääset vaikuttamaan ja lisäämään viestinnän keinoin ymmärrystä vammaisuuteen liittyvistä aiheista ja niiden merkityksestä yhteiskunnassa. Työtäsi tukevat mukavat työtoverit, toimivat työvälineet ja viihtyisä työympäristö, jossa sinulla on oma työhuone keskustoimistollamme Helsingin Malmilla. Noudatamme Viesti ry:n harjoittelijoiden palkkaussuosituksia. Noudatamme Sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta

Työ alkaa sopimuksen mukaan. Lisätietoja tehtävästä voit kysyä viestintäpäällikkö Lissu Kiviniemeltä,
p. 044 747 8612, eeva-liisa.kiviniemi@cp-liitto.fi.

Lähetä hakemuksesi viimeistään perjantaina 29.4.2022 osoitteeseen rekry@cp-liitto.fi otsikolla “Viestinnän harjoittelija”. Liitä mukaan ansioluettelo ja palkkatoiveesi. Etenemme haussa heti, kun löydämme sopivan henkilön tehtävään, joten toimi ripeästi. Tervetuloa mukavaan joukkoomme merkityksellisen työn pariin!

Suomen CP-liitto on vuonna 1965 perustettu valtakunnallinen vammais- ja erityisliikuntajärjestö. Kohderyhmäämme kuuluvat ihmiset, joilla on cp-vamma, mmc, hydrokefalia, normaalipaineinen hydrokefalia sekä heidän läheisensä. Kohderyhmäämme kuuluvat myös ihmiset, joilla on motorisen oppimisen vaikeus tai lievempiä motoriikan vaikeuksia.

viestintäpäällikkö

Eeva-Liisa Kiviniemi