Vastaa CP-liiton kyselyyn yksinäisyydestä ja hyvinvoinnista

Julkaistu 10.3.2022

Hei nuori tai aikuinen, joka kuulut kohderyhmäämme. Toivoisimme, että kävisit vastaamassa yksinäisyyteen ja hyvinvointiin liittyvään kyselyymme.

Haluaisimme tietää miten voit, ja onko sinulla läheisiä ihmisiä ympärillä.

Miksi kysymme? Siksi, että olet meille tärkeä ja haluamme kehittää toimintaamme, jotta se vastaisi entistä paremmin tarpeitasi. Toiminnalla tarkoitamme tapahtumia, kokoontumisia, kursseja, palveluja ja yhdistysten kanssa tekemäämme yhteistyötä, mutta myös sinun ja muiden hyväksi tekemäämme vaikuttamistyötä.

Käsittelemme kaikkia antamiasi vastauksia nimettöminä ja ainoastaan isompien kokonaisuuksien osana. Toivomme kuitenkin, että jätät meille yhteystietosi seurantakyselyä varten. Tämä on tärkeää, jotta voimme arvioida kehittämis- ja vaikuttamistyömme tuloksia.

Yhteystietojen jättämistä varten on erillinen linkki, johon ohjaudut kyselyn täyttämisen jälkeen. Arvomme mukavia pakintoja kaikkien yhteystietonsa jättäneiden kesken!

Kyselyyn vastaaminen kestää noin 10–15 minuuttia. Yleensä kannattaa valita ensimmäisenä mieleen tuleva vaihtoehto.

Kiitos, kun annat aikaasi!
terveisin CP-liiton väki