Tule kurssitöihin Suomen CP-liittoon!

Julkaistu 4.1.2022

Etsimme sosiaalisen valmennuksen kursseillemme

Avustajia
Aikuisten ja nuorten kursseille tarvitsemme taitavia ja hyviä avustajia, jotka mahdollistavat kurssilaisten osallistumisen toimintaan. Avustajan työ on auttamista perustoiminnoissa (pukeutuminen, ruokailu, peseytyminen, wc-toiminnot ja liikkuminen). Apuna käytetään henkilönostimia ja muita siirtämisen apuvälineitä, mutta hyvä kestävyys- ja lihaskunto helpottavat merkittävästi työstä suoriutumista.

Lähityöntekijöitä
Perhekursseille tarvitsemme osaavia lähityöntekijöitä, jotka toteuttavat lapsiryhmille suunniteltua ohjelmaa ja hoitavat lapsia kurssipäivien aikana. Vammaisen lapsen perushoitoon saattaa kuulua myös vanhempien antaman ohjeistuksen mukaisesti esimerkiksi oireiden tarkkailua, lapsen rauhoittelua taikka letkuruokinnasta tai katetroinnista huolehtimista.

Kurssit järjestetään ajalla 6.6.-22.7.2022. Tarkemmat tiedot löydät verkkosivuiltamme cp-liitto.fi/sova.

Sinun tulee olla 20 vuotta täyttänyt. Kurssityö kestää noin 7 vuorokautta/kurssi. Palkkauksessa noudatamme yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimuksen G-palkkataulukkoa. Avustajan ja lähityöntekijän palkka on G12A mukaisesti 11,17 euroa/tunti (1.9.2021 alkaen voimassa oleva taulukko). Työsuhteeseen kuuluu kaikkien työntekijöiden yhteinen koulutuspäivä 7.5.2022. Ennen jokaista kurssia on orientaatiopäivä, jossa perehdytämme tarkemmin työn sisältöön.

Tee vapaamuotoinen hakemus, jossa näkyvät henkilötietosi sekä lyhyesti koulutuksesi, työkokemuksesi, erityistaitosi ja kokemuksesi vammaisten ihmisten kanssa toimimisesta. Kerro myös aika tai ajat, jolloin olet kurssitöihin käytettävissä. Hakemuksen liitteeksi riittää cv, älä laita todistusjäljennöksiä.

Lähetä hakemus sähköpostina anne.heiskanen@cp-liitto.fi tai kirjeenä Suomen CP-liitto ry/Anne Heiskanen, Malmin kauppatie 26, 00700 Helsinki

Hakuaika päättyy maanantaina 31.1.2022. Valinnoista ilmoitamme helmikuun aikana. Jos et tule valituksi, voit halutessasi jäädä varalistalle. Saatamme tarvita lisätyöntekijöitä kesän kuluessa.

Tule rohkeasti mukaan reippaaseen porukkaamme!

koordinaattori

Anne Heiskanen