Etsimme asumistyöntekijöitä Laajasalon palveluasunnoille

Julkaistu 10.12.2021

Suomen CP-liitto ry on valtakunnallinen vammais- ja erityisliikuntajärjestö. Kohderyhmäämme kuuluvat ihmiset, joilla on cp-vamma, mmc, hydrokefalia, normaalipaineinen hydrokefalia sekä heidän läheisensä. Kohderyhmäämme kuuluvat myös ihmiset, joilla on motorisen oppimisen vaikeus tai lievempiä motoriikan vaikeuksia.

Liiton toimintaan kuuluu myös palvelutoiminta. Tähän kuuluvat Helsingissä Laajasalon palveluasunnot, Malmin päivätoiminta, puhetupakeskus ja uutena henkilökohtaisen avun palvelut. Turussa CP-liitolla on Halisten palveluasunnot.

Etsimme kolmea ihmisläheistä, osaavaa ja sitoutunutta asumistyöntekijää  (lähihoitaja, loppuvaiheen lähihoitajaopiskelija tai muu sote-koulutus) vakituisiin työsuhteisiin CP-liiton Laajasalon palveluasunnoille Helsinkiin. Yhden asumistyöntekijän työ on yöpainotteista. Voit tehdä osa-aikatyötä tai vaikkapa pelkkää arkea niin halutessasi. Uudet keikkatyöntekijät ovat aina myös tervetulleita.

Tule meille pieneen asumisyksiköön, jossa avustamisessa otetaan huomioon asukkaiden toiveet ja huomioidaan työntekijöiden työkuormitusta riittävällä henkilöstömäärällä. Tule mukaan yhteisöömme yöpainotteiseen hoivatyöhön ja kehitä kanssamme asumispalvelujamme entistä paremmiksi!

Toteutamme vammaispalvelulain mukaista ympärivuorokautista palveluasumista 11 aikuiselle vaikeavammaiselle asiakkaalle. Asukkaamme asuvat omissa asunnoissaan, johon asiakas saa tarvitsemansa palvelun. Laajasalon palveluasunnot sijaitsee hyvien julkisten kulkuyhteyksien päässä ostoskeskus Saaren vieressä. Toteutamme palvelua asukkaita kuunnelleen ja kehitämme kohderyhmämme asumispalveluja. Asumistyöntekijämme avustavat vaikeavammaisia asukkaitamme kaikissa päivittäisissä toiminnoissa. Asumistyöntekijän työhön kuuluvat lääkehoito, avustaminen pukeutumisessa, peseytymisessä, ruuan laittamisessa ja kodinhoidossa. Työhön kuuluu myös asukkaiden avustamista kodin ulkopuolella kuten kaupassa käynnissä, asioiden hoitamisessa ja lääkärikäynneissä.

Pidämme huolta työntekijöistämme ja haluamme kehittää heidän osaamistaan. Tarjoamme työntekijöillemme laajan työterveyshuollon ja sairausvakuutuksen, vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, kulttuuri- ja liikuntasetelit (ilman omavastuuta), Tyky-päivät, koulutusta ja ilmaisen kahvin/teen töissä. Työsuhteen ehdoissa noudatamme yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta.

Sinulla tulisi olla lähihoitajan tai perushoitajan tutkinto. Huomioimme haussa myös loppuvaiheen lähihoitajaopiskelijat, ja muut sote-alan koulutetut työntekijät. Tämän lisäksi edellytämme tehtävään valitulta tartuntatautilain 48 §:n mukaisia rokotussuojaa asiakkaiden suojaamiseksi koko työsuhteen voimassaolon ajaksi. Tehtävät täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja ansioluettelo sähköpostitse viimeistään 20.12.2021
johtava ohjaaja Heidi Bomanille, heidi.boman@cp-liitto.fi. Voit myös ottaa yhteyttä puhelimitse p. 0440533409 (arkisin klo 9-15) tai jättää vain yhteystietosi viestillä niin soitan sinulle takaisin.

Kysy lisää

palvelupäällikkö