Kouvola: Kani Ketteräkoiven ja kavereiden luontopäivä perheille

2.9.2023

Ankkapurhantie 6A, 46910 Anjala

Tervetuloa mukaan Kani Ketteräkoiven ja kavereiden toiminnalliseen päivään! Päivän ohjelma on tarkoitettu perheille, jossa alle kouluikäisellä lapsella on vamma. Jokainen on tervetullut, liikutpa sitten kävellen tai apuvälinettä käyttäen! Mukaan saa kutsua myös kaveriperheen!

Päivän ohjelma

Kello 11.00 Ilmainen lounastarjoilu

Kello 12.30 Retkivalmistelut (Apuvälineiden testailua, Malike mahdollistaa vaikeimmin vammaisten lasten osallistumisen)

Kello 13.00 Kani Ketteräkoiven ja kavereiden seikkailuretki laavulle alkaa. Matkalla toiminnallisia puuhia ja perillä Kanin ja kavereiden kioski tarjoiluineen, maksuvälineinä luonnonmateriaalit!

Jokaisen mahdollisuus osallistua on meille erityisen tärkeää. Jos esteettömyys mietityttää, voit olla meihin yhteydessä etukäteen.

Ilmoittaudu luontopäivään 20.8.2023 mennessä. Ilmoittautumislomakkeen löydät tästä.
Mukaan mahtuu ensimmäiset 20 ilmoittautunutta.

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Kouvolan ja Kotkan varhaiskasvatus, Kymenlaakson liikunta ry, Malike, Voimavarana perhe -hanke sekä CP-liitto.

Noudatamme CP-liitossa turvallisemman tilan periaatteita. Käythän tutustumassa periaatteisiin ennen tapahtumaan osallistumista. Linkki cp-liitto.fi/turvallisemman-tilan-periaatteet/

suunnittelija (lapsiperheet)

Sanna Tuisku-Lehto