Hattula: Juhannus Moijalassa

23.6.2023 - 25.6.2023

Hattula, Moijalan kurssikeskus

Majoituspaikat ovat täynnä. Voit tiedustella mahdollisia peruutuspaikkoja tai ilmoittautua päiväkäynnille soittamalla tai lähettämällä sähköpostia Heidi Huttuselle CP-liittoon.

Juhannus saapuu Moijalaan – Tervetuloa juhlimaan!

Tule viettämään juhannus mukavasta seurasta ja Moijalan hengestä nauttien.

Joillekin juhannus Moijalassa on perinne vanhastaan. Se voi olla myös ihan uusi, uteliaisuuden herättävä mahdollisuus tutustua paikkaan ja uusiin ihmisiin. Aitoja kohtaamisia, yhdessä tekemistä ja perinteitä, siitä syntyy Moijalan juhannus!

Musiikkia, laulua ja tanssia, mahdollisuus yhdessäoloon, saunomiseen, vapaaseen seurusteluun ja hauskanpitoon. Pihapelit vievät mennessään ja pihakeinussa käydään syviäkin keskusteluja pitkälle iltaan.

Osallistu juhlatunnelman luomiseen ja ilmoittaudu talkooavuksi

Haluaisitko olla mukana suunnittelemassa juhannuksen ohjelmaa tai osallistua yhteisen juhlan rakentamiseen? Pientä tekemistä löytyy varmasti jokaiselle omien taitojen ja kykyjen mukaan aina saunan lämmityksestä salaatin pilkkomiseen. Vapaaehtoiset ovat tarpeen myös koristelussa ja rennon juhannustunnelman luomisessa. Myös kaikenlainen musiikillinen oma-aloitteisuus on tervetullutta! Voit ilmoittaa talkoohalustasi tapahtumaan ilmoittautumisen yhteydessä tai soittelemalla CP-liiton Heidille.

Saunomme sähkösaunassa sukupuolitetuissa vuoroissa. Rantasaunalla voi saunoa sekavuoroissa, kun käyttää simmareita. Rantanuotiolla mahdollisesti seurustellaan ja paistetaan makkaraa saunomisen aikana.

Avun tarve

Tapahtumassa on yleisavustajia, joilta voit saada kevyttä apua esimerkiksi liikkumisessa, kenkien jalkaan laittamisessa tai ruokalautasen kantamisessa. Jos kuitenkin tarvitset enemmän apua päivittäisissä toimissasi, niin ota mukaan oma avustaja. Henkilökohtainen avustaja osallistuu maksutta.

Juhannusjuhlasi on onnistunein, jos itse huolehdit tarpeistasi pyytämällä mitä toivot ja antamalla sen mitä haluat ja uskallat.

Alkoholipitoisia juhlajuomia ei meillä saa nauttia.

Voit tulla oman aikataulun mukaan lauantaina päiväkäynnille tai majoittua.

Majoittuminen

Huonemajoitus järjestetään kahden hengen huoneissa. Koronaturvallisuuden otamme edelleen vakavasti. Huoneisiin majoitetaan toistensa koronaturvallisuuteen luottavat kaverit.

Telttamajoitus
Laita talon pihalle oma teltta pystyyn. Jos sinulla ei ole omaa telttaa voit kysyä majoitetta myös Heidiltä CP-liitosta.

Tilaa on reilusti, mutta rajoitetusti. Majoituspaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

ALUSTAVA OHJELMA (Muutokset ovat mahdollisia)

Perjantai 23.6.

16.00 alkaen pitkän matkan takaa tulevat saapuvat Moijalaan!

18.00 Tullaan tutuiksi
19.00 saunavuorot
20.00–21.30 Iltanen

Ota aikaa tutustumiseen. Ihastele paikkoja ja juttele jonkun kanssa, jota et ole tavannut koskaan ennen.

Hiljaisuus laskeutuu tontille 23.oo.

Lauantai 24.6.

08.00 – 10.00 Aamupala
12 -> Saunavuoroja, pihapelejä ja juhannustunnelman luomista
14.00 – 15.00 Lounas
15.30 – 17.00 Toiveiden mukaista ohjelmaa
17.00 –> Porrastettuja saunavuoroja

18.00 Seurustelua, grillailua ja tanssia ja laulua.

23.00 Moijala hiljenee

Sunnuntai 25.6.

09.00–11.00 Brunssi
Viikonlopun tunnelmia kokoava yhteinen hetki.
Lähtökahvit

13.00 Yhteiskuljetus Moijalasta Hämeenlinnan Rautatieasemalle
15.00 Moijalan ovet suljetaan

Osallistujat vastaavat itse matkakustannuksista. Muilta osin tapahtuma on maksuton.

Tarvittaessa järjestämme esteettömän yhteiskuljetuksen Hämeenlinnan rautatieasemalta Moijalaan ja takaisin. Perjantaina kyyti asemalta lähtee noin klo 16 ja sunnuntaina Moijalasta paluu klo 13.00 Yhteiskuljetus on maksuton.

suunnittelija (aikuistoiminta)

Heidi Huttunen