Verkossa: Yhdistyslain muutokset pähkinänkuoressa

1.3.2023

Kello: 10.00 - 11.15

Verkossa

Tule mukaan kuuntelemaan mitä muutoksia yhdistyslakiin on tullut. SOSTE:n lakimies Patrik Metsätähti luennoi yhdistyslain muutoksista webinaarissa 1.3.2023 klo 10-11.15.

Metsätähti kertoo muutoksista, jotka liittyvät mm. päätösvallan delegointiin jäsenasioissa, jäsen- ja liittoäänestykseen, hallituksen työskentelyyn, kirjanpitovelvollisuuteen sekä selvitysmenettelyyn yhdistyksen purkautuessa.

Eduskunta hyväksyi 13.1.2023 lakiesityksen HE 200/2022 vp yhdistyslain muuttamisesta. Muutokset tulivat voimaan 8.2.2023.

Voit lähettää lakimuutokseen liittyviä kysymyksiä etukäteen järjestöpäällikkö Virpi Peltomaalle, virpi.peltomaa@cp-liitto.fi, p. 040 505 8329. Kysymykset toimitetaan eteenpäin Patrik Metsätähdelle ja hän vastaa niihin webinaarin aikana.

Webinaari on tarkoitettu kaikille yhdistystoimijoille ja muille asiasta kiinnostuneille.

Webinaari on maksuton, eikä siihen tarvitse ilmoittautua.

Linkki webinaariin

Linkkiä klikkaamalla pääset liittymään webinaariin. Webinaari toteutetaan Teams-sovelluksella, jota on helppo käyttää tietokoneella, älypuhelimella tai tabletilla. Voit testata linkkiä etukäteen. Tarvittaessa voit olla yhteydessä Virpiin.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

järjestöpäällikkö