Verkossa: Ohjattu asahi-tunti kaiken ikäisille, myös läheiset tervetulleita

20.4.2023

Kello: 17.00 - 18.00

Teams

Stressaako? Onko kroppa ja mieli jumissa? Tule mukaan rentoutumaan yhdessä asahi-tunnille! Tervetulleita ovat kaiken ikäiset CP-liiton kohderyhmään kuuluvat henkilöt sekä läheiset!

Asahi-tunnin ohjaa koulutettu ohjaaja Saija Liuska ja tunnit jatkuvat helmikuusta alkaen kerran kuussa torstaina klo 17-18. Tunnit ovat maksuttomia eikä ennakkoilmoittautumista tarvita. Asahi-tunti toteutetaan Teams-sovelluksen kautta. Teknisten pulmien kanssa ota yhteyttä Suviin.

Mukaan pääset tästä! Voit myös tilata linkin asahiin sähköpostiisi sekä halutessasi muistutusviestin tekstiviestillä täältä. Ne lähetetään tapaamista edeltävänä päivänä.

Asahi on Suomessa kehitetty kehon ja mielen liikuntamuoto, joka soveltuu kaiken ikäisille ja -kuntoisille. Asahissa painotetaan kehon rentoutta, kehon pystysuoraa asentoa ja hengityksen yhteyttä liikkeeseen. Liikkeet ovat rauhallisia, pehmeitä, yksinkertaisia ja helppo oppia. Harjoituksen voi tehdä seisten tai istuen, omien voimien ja toimintakyvyn mukaan.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

suunnittelija (liikunta, nuoret)