Verkossa: Sanotaan ei syrjinnälle!

21.9.2023

Kello: 17.30 - 19.00

Teams

Henkilö katsoo kohti kameraa ja hymyilee, hänellä on valkoinen pitsipaita päällä, kaulassa kirjava huivi ja lyhyet, punertavat hiukset sekä huulipunaa.
Riikka Leinonen

Onko sua joskus ottanut päähän, kun muut ovat kohdelleet epäoikeudenmukaisesti vamman takia? Niin meitäkin! Tule mukaan, niin pohditaan yhdessä syrjintää ja ableismia sekä antiableismia. Mitä ne ovat ja miten niihin pitäisi reagoida? Teemasta juttelemassa Riikka Leinonen.

Riikka Leinonen kirjoittaa kirjaa antiableismista ja vammaisuudesta yhdessä Sofia Tawastin kanssa. Hänen pohdintansa aiheesta alkoivat Instagramissa, jossa käsitykset omaan vammaisuuteen liittyvistä yhteiskunnallisista voimista saivat pontta aiemmista opinnoista sekä eduskunnassa työskentelystä. Voit tutustua Riikkaan instagramissa @riikkaleinonen. Ilmoittaudu mukaan tästä viimeistään 19.9.2023.

Mukana myös CP-liiton suunnittelija Hanna.

Nähdään linjoilla!

Noudatamme CP-liitossa turvallisemman tilan periaatteita. Käythän tutustumassa periaatteisiin ennen tapahtumaan osallistumista. Linkki cp-liitto.fi/turvallisemman-tilan-periaatteet/

suunnittelija (liikunta, nuoret)

Hanna Ihantola