Nastola: Boccian mestaruuskilpailut

7.10.2023 - 8.10.2023

Pajulahden liikuntahalli, Pajulahdentie 167, 15560 Nastola

Tervetuloa liikuntakeskus Pajulahteen pelaamaan jo perinteiseksi muodostuneisiin boccian mestaruuskisoihin! Tänä vuonna kilpailut järjestetään 35. kertaa. Kuten aina, kilpailu tapahtuu reilun pelin hengessä ja hyväntahtoisesti muita kisailijoita kohtaan. Kilpailut järjestää aktiiviset cp-yhdistykset sekä Suomen CP-liitto. Tutustu tapahtumaan ja lähde mukaan yksin tai kaverin kanssa!

Säännöt ja luokat

Sarjat pelataan CP-liiton bocciaoppaan mukaan Para:n sääntöjä soveltaen. Ottelujärjestys ilmoitetaan kisapaikalla, yhden pelin suorittamiseen on varattu aika noin 20 minuuttia. Omien pallojen käyttö on sallittu.

Kilpailusarjat:

• vaikeavammaiset ( VAU luokat 1-2 ) miehet ja naiset pelaavat yhdessä.
  • lievävammaiset ( VAU luokat 3,4 ) miehille ja naisille oma sarja (jos naisia alle 5, pelataan samassa sarjassa)
  • kouruluokka
  • yhdistysten välinen parikilpailu, parissa kaksi pelaajaa samasta yhdistyksestä, yksi sarja kaikille. Myös varapelaajaa saa käyttää. Mikäli yhdistyksellä ei ole kahta pelaajaa, voidaan pari muodostaa eri yhdistyksen pelaajasta, mutta toinen pelaaja edustaa ” pääyhdistystä ”.

Kilpailuaikataulu

Lauantai 7.10.2023

klo 11.30 henkilökohtaisiin kilpailuihin ilmoittautuminen
klo 12.00 henkilökohtaiset kilpailut alkavat

Sunnuntai 8.10.2023

klo 8.30 Parikilpailuihin ilmoittautuminen
klo 9.00 Parikilpailut alkavat

Kilpailumaksut

Osallistumismaksut ovat henkilökohtaisessa kilpailussa 5 e/osallistuja ja parikilpailussa 10 e/pari.

Osallistumismaksut maksetaan Etelä-Saimaan CP-yhdistyksen tilille ( Nordea ). Tilinumero on FI2721481800001940, viestiksi cp-boccia 35.

Majoitus

Tapahtumaa varten on varattu 15 esteetöntä huonetta Pajulahdesta. Voit ottaa majoituksen perjantaista sunnuntaihin tai lauantaista sunnuntaihin. Hinta jaetussa kahden hengen huoneessa on 80 e/hlö/vrk ja yhden hengen huoneessa 110 e/hlö/vrk. Hinta sisältää ateriapaketin. Jos majoitut vain yhdeksi yöksi, voit valita puolihoitopaketin, joka sisältää tulopäivän päivällisen sekä seuraavan päivän aamiaisen.

Lisätietoa majoituksesta ja varauksista saat tästä.  Viimeinen ilmoittautumispäivä majoitukseen on 18.9.2023.

Jos sinulla on kysymyksiä majoitukseen liittyen, ole yhteydessä Sari Elorantaan puhelimitse 044 7755204 tai sähköpostitse: sari.eloranta@pajulahti.com

Majoitusvaraukset ovat haluttuja eli toimi nopeasti! Jos et jostain syystä pääsekään osallistumaan kisoihin, muistathan perua hyvissä ajoin majoitusvarauksesi.

Tällä kertaa emme järjestä kuljetuksia, vaan kilpailijat hoitavat ne itse. Jokainen tulija voi näin liikkua tarpeen mukaan.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan 18.9.2023 mennessä Olavi Härköselle puhelimitse (0400 512135) tai sähköpostitse (edi.harkonen@gmail.com). Härkönen vastaa myös muihin kilpailuun liittyviin kysymyksiin.

Noudatamme CP-liitossa turvallisemman tilan periaatteita. Käythän tutustumassa periaatteisiin ennen tapahtumaan osallistumista. Linkki cp-liitto.fi/turvallisemman-tilan-periaatteet/

suunnittelija (aikuistoiminta)

Heidi Huttunen