Vuokatti: Perheiden luontoviikonloppu

15.9.2023 - 17.9.2023

Vuokatin urheiluopisto

HAKU TAPAHTUMAAN ON PÄÄTTYNYT!

Lähde mukaan liikkumaan yhdessä maalla, vedessä, koirien kyydittämänä ja ehkä jopa ilmassa!

Perheille suunnatussa luontoviikonlopussa liikutaan Vuokatin urheiluopiston ympäristössä sekä osallistutaan perhevaellukseen maastoliikkumisen apuvälineitä hyödyntäen (2 km) retkieväitä unohtamatta! Alustava ohjelma pitää sisällään muun muassa melontaa, retkeilyä, vaijeriliukua istumavaljain seikkailupuistossa sekä vauhtia koiravaljakon kyydissä.

Viikonloppu on suunnattu apuvälineitä liikkumisessaan käyttävien vammaisten lasten ja nuorten perheille. Majoitus toteutuu perheittäin Chalet-huoneistoissa.

Viikonlopun omavastuuosuus on aikuisilta 60 euroa ja lapsilta 20 euroa. Hinta sisältää aamupalan, lounaan ja päivällisen sekä ohjelman. Iltapalat omatoimisesti huoneistoissa. Aiemmasta tiedosta poiketen yhteiskuljetusta Tampereelta Vuokattiin ei valitettavasti pystytä järjestämään. Kuljetus Kajaanista Vuokattiin on suunnitteilla. Ole yhteydessä Hannaan, jos perheenne tarvitsee kyytiä tai, jos kulkeminen muuten mietityttää, niin pohditaan yhdessä ratkaisuja.

Viikonloppuun mahtuu rajallinen määrä perheitä.

CP-liitto järjestää tapahtuman yhteistyössä Malikkeen, Luonto Kaikille Kainuu -hankkeen, Kainuun Liikunta ry:n sekä Vuokatin Urheiluopiston kanssa.

Noudatamme CP-liitossa turvallisemman tilan periaatteita. Käythän tutustumassa periaatteisiin ennen tapahtumaan osallistumista. Linkki cp-liitto.fi/turvallisemman-tilan-periaatteet/

suunnittelija (liikunta, nuoret)

Hanna Ihantola