Vuokatti: Apuvälineitä käyttävien aikuisten luontoviikonloppu

15.9.2023 - 17.9.2023

Vuokatin urheilupisto

HAKU TAPAHTUMAAN ON PÄÄTTYNYT!

Tule mukaan liikkumaan ja nauttimaan luonnosta Vuokatin urheiluopistoon! Alustavassa ohjelmassa on luvassa muun muassa melontaa, retkeilyä, vaijeriliukua istumavaljain seikkailupuistossa, vauhtia koiravaljakon kyydissä ja Vuokatin vaellustapahtumaan osallistuminen. Viikonloppu on suunnattu apuvälineitä liikkumisessaan käyttäville aikuisille.

Majoitus Vuokatti Sport hotellissa kahden hengen huoneissa.

Omavastuuosuus viikonlopusta on 60 euroa sisältäen aamupalan, lounaan ja päivällisen sekä ohjelman. Iltapalat omatoimisesti. Avustaja pääsee mukaan maksutta. Aiemmasta tiedosta poiketen yhteiskuljetusta Tampereelta Vuokattiin ei valitettavasti pystytä järjestämään. Kuljetus Kajaanista Vuokattiin on suunnitteilla. Ole yhteydessä Hannaan, jos tarvitset kyytiä tai, jos kulkeminen muuten mietityttää, niin pohditaan yhdessä ratkaisuja. Viikonloppuun mahtuu rajallinen määrä osallistujia.

Voit myös osallistua tapahtumaan päiväkävijänä lauantaina tai sunnuntaina, jolloin osallistumismaksu on 10 euroa sisältäen nuotiopannukahvit letuilla ja ohjelman. Myös päiväkävijälle avustaja on maksuton.

CP-liitto järjestää tapahtuman yhteistyössä Malikkeen, Luonto Kaikille Kainuu -hankkeen, Kainuun Liikunta ry:n sekä Vuokatin Urheiluopiston kanssa.

Noudatamme CP-liitossa turvallisemman tilan periaatteita. Käythän tutustumassa periaatteisiin ennen tapahtumaan osallistumista. Linkki cp-liitto.fi/turvallisemman-tilan-periaatteet/

suunnittelija (liikunta, nuoret)

Hanna Ihantola