Seitin yhteistyöjärjestöjen yhteinen nuorten viikonloppu

7.10.2022 - 9.10.2022

Nuorisokeskus Marttinen, Herrasentie 16, 34800 Virrat

Ilmoittaudu mukaan: https://bit.ly/3CGuJMs

Paikkoja rajoitetusti, kannattaa siis ilmoittautua jo nyt. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 23.9.

Lähde mukaan Seitin Suurleirille Nuorisokeskus Marttisiin Virroille.

Leiri on suunnattu 13-29v vammaisille ja pitkäaikaissairaille nuorille, tällä kertaa mukaan leirille on tulossa osallistujia kaikista Seitin järjestöistä (Invalidiliitto, CP-liitto, Lihastautiliitto, Tatu ry ja Kynnys ry), luvassa siis huippukiva viikonloppu.Kiinnostaako leirille osallistuminen? Viikonlopun ohjelma julkaistaan syyskuun alkupuolella. Viikonlopussa tulee olemaan yhteistä ohjelmaa, sekä CP-liiton on mahdollista järjestää omille nuorille ohjelmaa.

Leirin hinta on 30€ ja se laskutetaan leirin jälkeen. Leirille voit tulla yhteiskuljetuksella, joka lähtee Helsingistä Pasilan asemalta ja kiertää Pirkkalan ABC:n kautta, tai omalla kyydillä. Leirin matkojen omavastuu on 30€.

Nuorisokeskus Marttinen on esteetön. Leirillä on mukana yleisavustaja, joka voi auttaa pienissä avuntarpeissa. Mikäli kuitenkin tarvitset enemmän apua, niin voit ottaa mukaan henkilökohtaisen avustajan. Avustaja pääsee viikonloppuun maksutta.

Lisätietoja leiristä Seitin nuorisotyön suunnittelija Kalle Jokiselta, puh. 040-738 8089 tai kalle.jokinen@seittiweb.org .CP-liiton Annamari on mukana leirillä.

suunnittelija (liikunta, nuoret)

Hanna Ihantola