Maailman CP-päivää vietetään ympäri Suomea

6.10.2022

Helsinki, Oulu, Turku, Tampere, Lahti

CP-liitto juhlistaa Maailman CP-päivää torstaina 6. lokakuuta 2022 ympäri Suomea yhdessä jäsenyhdistystemme kanssa. Tavoitteenamme on jakaa tietoa cp-vammasta ja hälventää siihen liittyviä ennakkoluuloja.

Tietoisuuden lisääminen on meille kaikille yhteinen asia, ja viestin saa helpommin perille yhdistämällä voimat. CP-liitto kutsuu siis kaikkia mukaan tämän tärkeän päivän viettoon!

Tänä vuonna aikuistoiminnan suunnittelijamme Heidi Huttunen ja puhetupakeskusvastaava Heli Honko suuntaavat Ouluun kauppakeskus Valkeaan yhdessä Oulun seudun CP-yhdistyksen väen kanssa jakamaan Pyyhi ennakkoluulosi -tekstillä varustettuja tiskirättejä sekä jakamaan tietoutta cp-vammasta.

Paikallisia tapahtumia on suunnitteilla myös Helsinkiin, Tampereelle, Turkuun ja Lahteen. Mikäli haluat olla mukana jo valmisteilla olevissa tapahtumissa tai järjestää oman, ota yhteyttä Heidiin: heidi.huttunen@cp-liitto.fi.

suunnittelija (aikuistoiminta)

Heidi Huttunen