Verkossa: Ohjattu asahi-tunti kaikenikäisille, myös läheiset tervetulleita

3.10.2022

Kello: 17.00 - 18.00

Verkossa

Nainen meditoimassa piirretyssä kuvassa

Etäasahi saa jatkoa! Tervetulleita ovat kaikenikäiset CP-liiton kohderyhmään kuuluvat henkilöt sekä läheiset!

Asahi on Suomessa kehitetty kehon ja mielen liikuntamuoto, joka soveltuu kaikenikäisille ja -kuntoisille. Asahissa painotetaan kehon rentoutta, kehon pystysuoraa asentoa ja hengityksen yhteyttä liikkeeseen. Liikkeet ovat rauhallisia, pehmeitä, yksinkertaisia ja helppo oppia. Harjoituksen voi tehdä seisten tai istuen, omien voimien ja toimintakyvyn mukaan. Asahi-tunnin ohjaa koulutettu ohjaaja Saija Liuska ja tunnit jatkuvat syksyllä joka kuukauden 1. maanantai klo 17-18 lokakuusta alkaen.

Päivät ovat 3.10., 7.11., ja 5.12.

Tunnit ovat maksuttomia eikä ennakkoilmoittautumista tarvita. Asahi-tunti toteutetaan Zoom-sovelluksen kautta.

Mukaan pääset tämän linkin kautta: Ohjattu asahi-tunti

Zoomia on helppo käyttää tietokoneella, puhelimella tai tabletilla.  Käy testaamassa linkkiä jo etukäteen ja kokeile avata yhteys hyvissä ajoin. Oman kameran ja mikrofonin voi pitää suljettuna harjoituksen ajan. Teknisten pulmien kanssa ota yhteyttä Hannaan.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

suunnittelija (liikunta, nuoret)