Pohjois-Karjalan CP-yhdistys ry

Porjois-Karjalan CP-yhdistys ry on aktiivinen toimija, joka järjestää tapahtumia ja ajanvietettä Pohjois-Karjalan alueella.

Hae jäseneksi

Yhdistyksen toiminta

Pohjois-Karjalan CP-yhdistys ry toimii Pohjois-Karjalan maakunnan alueella. Yhdistyksen tarkoituksena on parantaa cp-, mmc- ja hydrokefaliavammaisten asemaa yhteiskunnassa, ja tarjota mahdollisuuksia virkistys- ja harrastustoimintaan. Yhdistys toimii myös jäsentensä edunvalvojana vammaisia koskevissa kysymyksissä. Yhdistys työskentelee cp-, mmc-ja hydrokefalivammaisten etujärjestönä.

Pohjois-Karjalan CP-yhdistys ry on yksi Suomen CP-liitto ry:n 20 jäsenyhdistyksestä. Liittymällä cp-yhdistykseen saat mm. seuraavia jäsenetuja: viisi kertaa vuodessa ilmestyvän jäsenlehden, CP-lehden, mahdollisuuden osallistua erilaisille retkille ja tapahtumiin pienellä omavastuulla sekä mahdollisuuden hakea Suomen CP-liitto ry:n avustajapalvelua.

Yhdistys tekee yhteistyötä mm. Suomen CP-liitto ry:n, Joensuun kaupungin vammaisneuvoston, Joensuun vammaisia ja pitkäaikaissairaita edustavien järjestöjen neuvottelukunnan sekä Suomen Meningomyeloseele- ja Hydrokefaliavammaiset ry:n, Me Hyvät ry:n kanssa.

Kirje jäsenille

Hyvät jäsenet,

viimevuotinen juhlavuotemme on takanapäin. Hallitus on kerännyt voimia, että jaksamme taas eteenpäin. Kaupungin antama tuki on pienentynyt, joten joudumme miettimään millaista toimintaa järjestämme, että se saavuttaisi mahdollisimman monta jäsentä ja herättäisi mielenkiintoa. Meidän voimavaramme ovat pienet, mutta siitäkin huolimatta teemme parhaamme. Nyt on tulossa meidän oma retki Punkaharjun metsämuseoon, Lustoon. Toivomme, että tulisi runsaasti osallistujia ja saataisiin kokea ihana jäsenien yhteinen retki.

CP-liitossa on tehty vuoden aikana henkilömuutoksia. Kesäkuussa aloitti uusi toiminnanjohtaja, Marju Silander. Järjestöpäällikkö on Virpi Peltomaa ja aikuistoiminnan suunnittelijana toimii Heidi Huttunen. He kaikki tulevat käymään Pohjois-Karjalan CP-yhdistyksessä vuoden aikana. Ilmoitamme ajankohdasta myöhemmin. Antoisa ja hyvä yhteistyö aluetyön suunnittelija Merja Partasen kanssa jatkuu onneksi edelleen. Hän on ollut meidän henkinen tukemme ja voimavaramme ja toivomme, että saamme jatkossakin nauttia Merjan panostuksesta.

Pohjois-Karjalan CP-yhdistyksen puheenjohtaja

Jari Rummukainen

Tapahtumia

Jäsenilta ja sääntömääräinen syyskokous to 9.11. klo 17.30–20.30

Sääntömääräinen syyskokous ja jäsenilta ravintola Aadassa (Kauppakatu 32). CP-liiton järjestöpäällikkö Virpi Peltomaa tulee tapaamaan jäseniämme ja kertomaan ajankohtaisista asioista. Kahvitarjoilu! Ilmoittautumiset jäseniltaan 5.11. mennessä p: 045 673 6254 (miel. tekstiviestillä) tai sähköpostilla: kmpalvelu@hotmail.fi  TERVETULOA!