Meri-Lapin alueen CP-yhdistys

Pelkkä aurinko, ilman tekstiä

Meri-Lapin alueen CP-yhdistys on cp-, mmc ja hydrokefaliavammaisten lasten, nuorten, aikuisten sekä muista neurologisista syistä syntymästään saakka vammaisten ihmisten ja heidän läheistensä oma yhdistys. Meri-Lapin alueen CP-yhdistys on perustettu vuonna 1992.

Hae jäseneksi

Yhdistys tarjoaa jäsenilleen

Yhdistys tarjoaa jäsenilleen toimintaa, tukea ja yhdessäolon iloa. Yhdistys järjestää vuosittain mm. koko perheen kevätrieha-tapahtuman, josta löytyy valokuvia täältä. Lisäksi yhdistys järjestää yhteistyössä muiden Meri-Lapin alueen neurologisten vammaisjärjestöjen ja seurakunnan kanssa vuosittain virkistyspäivän. Yhdistys toteuttaa myös yhteistyössä Suomen CP-liiton aikuistoiminnan kanssa erilaisia vammaisille aikuisille suunnattuja tapahtumia paikallisesti, alueellisesti ja valtakunnallisesti.

Tule mukaan joukkoomme puhaltamaan yhteen hiileen! Jokaista tarvitaan ja kaivataan. Yhdessä olemme enemmän!

Voit myös lähettää yhdistykselle terveisiä ja ideoita toiminnan kehittämiseen tästä

Neuvontaa ja tukea

Yhdistyksen tavoitteena on toimia yhdenvertaisten mahdollisuuksien kehittämiseksi omalla alueellaan.  Yhdistyksen jäsenenä voit myös hyödyntää Suomen CP-liiton tarjoamaa sosiaaliohjausta ja -neuvontaa sekä oikeuksien valvontaa.

Miten pääset mukaan

CP-yhdistyksen jäseneksi voit liittyä täyttämällä jäsenhakemuslomakkeen tai ottamalla yhteyttä yhdistykseen.

Syksyn 2017 TAPAHTUMIA

Keilausajat syksylle 2017 Kemin keilahallilla

HUOMIOI KELLONAIKA
11.9. klo 17.30–19
9.10. klo 17.30–19
6.11. klo 17.30–19
4.12. klo 17.30–19

Omavastuu 4 € ja maksetaan paikanpäällä. Lapsista peritään 2€ omavastuu. Lisätietoa voi kysyä Pirjolta 045 127 1622.

Yhdisytksen pikkujoulut

Yhdistyksen pikkujoulut järjestetään 2.12.2017 klo 20 alkaen Tervolahovissa. Yhteiskyyti Tervolaan lähtee klo 19 Kemin bussiasemalta (voidaan ottaa kyytiin matkan varrelta). Ilmoittautumiset 16.11. mennessä joko puheenjohtajalle email: merilapin.cpyhdistys@gmail.com tai sihteerille email: teijakarisaari@hotmail.com. Ilmoita myös ruoka-aineallergiasi sekä tuletko kyytiin Kemistä vai muualta matkan varrelta.

TERVETULOA!