Tekstin koko:

Suomen CP-Liitto

TUE TOIMINTAAMME

LIITY JÄSENEKSI

CP-liiton paikallisyhdistysten kannattajajäseneksi voivat liittyä kaikki, joka haluaa tukea toimintaa ja sitä kautta parantaa CP-, MMC- ja hydrokefaliavammaisten yhdenvertaisten mahdollisuuksien toteutumista yhteiskunnassa.

Liity jäseneksi »

OSALLISTU TOIMINTAAN VAPAAEHTOISENA

CP-liiton paikallisyhdistykset tarvitsevat toimintansa tueksi vapaaehtoisia ihmisiä esimerkiksi varainhankintaan tai tapahtumien suunnitteluun ja toteuttamiseen.

Lue lisää vapaaehtoistyöstä »

TEE LAHJOITUS

Voit tehdä CP-liitolle kertalahjoituksen tai tukea liiton toimintaa pitkäjänteisimmin pankin suoraveloitusvaltakirjalla.

Suomen CP-liiton lahjoitustili:

Nordea FI11 1023 3000 2345 70

(Pankin bic-koodi: NDEAFIHH)

ANNA LAHJARAHASI HYVÄNTEKEVÄISYYTEEN

Lahja- ja kukkarahat tai vaikkapa yrityksen joulukorttirahat voi ohjata CP-liiton lahjoitustilille, josta varat ohjataan CP-liiton toimntaan ja sen kehittämiseen. Halutessasi CP-liitto auttaa kutsu- ja kiitoskorttien tekemisessä ja postittamisessa.

TEE TESTAMENTTI

Testamentin tekeminen tuntuu monesti kaukaiselta ja vieraaltakin ajatukselta. Kuitenkin erityisesti silloin kun perillisiä ei ole, on tärkeää miettiä mitä omaisuudellaan haluaa tehtävän.

CP-liitto ja CP-yhdistykset eivät yleishyödyllisinä yhdistyksinä maksa testamentilla saadusta omaisuudesta perintöveroa. Koko omaisuus voidaan käyttää siihen, mihin testamentin tekijä on halunnut sen osoittaa.

Kysy lisää CP-liitosta.

RAHANKERÄYSLUPA

Rahankeräysluvan saaja

Suomen CP-liitto ry

Rahankeräysluvan myöntäjä

Poliisihallitus

Rahankeräysluvan numero ja myöntämisajankohta

POL-2015-16874, myönnetty 12.5.2016

Keräysaika ja -alue

Lupa on voimassa 12.5.2016-14.1.2018 koko Suomen alueella

Ahvenanmaata lukuun ottamatta.

Kerättävien varojen käyttötarkoitus

Kerätyt varat käytetään vammaisten lasten, nuorten ja aikuisten sekä heidän omaistensa sosiaalisen toimintakyvyn ja harrastustoiminnan tukemiseksi järjestämällä heille erilaisia tapahtumia ja leirejä sekä avustajapalveluja osallistumisen mahdollistamiseksi. Varoja käytetään myös Hattulan kunnassa sijaitsevan Moijalan kurssikeskuksen ylläpitoon sekä kurssitoiminnan järjestämiseen ja kehittämiseen.

CP-liitto on mukana Sharewood-palvelussa. Sharewood on suomalainen hyväntekeväisyysmedia, jossa voi ilmaiseksi tehdä lahjoituksia avustusjärjestöille ja voitaa palkintoja.

Sharewoodin kautta tulevat varat ohjataan paikallisten CP-yhdistysten vertaistukitoimintaan.

YHTEYSTIEDOT

Marju Silander