Tekstin koko:

Pienennä Suurenna
Suomen CP-Liitto

Haluatko CP-yhdistyksen jäseneksi?

Jos haluat liittyä alueellasi toimivan paikkallisyhdistyksen jäseneksi, täytä alla oleva jäsenhakemuskaavake ja paina lopuksi lähetä-nappia. Jäsenhakemus toimitetaan valitsemaasi CP-yhdistykseen. Liittymällä CP-yhdistyksen jäseneksi saat käyttöösi myös Suomen CP-liiton palvelut ja edut.

Jokaisella paikallisyhdistyksellä on omat jäsenkriteerinsä ja jäseneksi liittymisen käytännöt omien sääntöjensä mukaan. Huomioithan että osa yhdistyksistä voi lähettää hakijalle vielä erillisen lomakkeen jäsentietoja varten. Suomen CP-liitto merkitsee uuden jäsenen rekisteriinsä heti kun olemme saaneet paikallisyhdistykseltä tiedon uudesta jäsenestä. Jäseneksi hyväksymisen jälkeen CP-liitto postittaa teille uuden jäsenen paketin, joka sisältää muun muassa tietoa CP-liiton toiminnasta.

Jokainen paikallisyhdistys määrittelee vuosittain oman jäsenmaksunsa. Ajanmukaisen tiedon vuosittaisesta jäsenmaksusta saat omasta paikallisyhdistyksestäsi.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

HAKIJAN PERUSTIEDOT

MUUT TIEDOT

Mikäli hakijana on vanhempi / omainen, merkitsethän lapsen syntymävuoden perhejäsenen tietoihin (lapsen ikätietoa tarvitaan liiton ja yhdistysten perhetoimintaa suunniteltaessa).

PERHEJÄSENYYS

Mikäli hakijana on vanhempi / omainen, lapsi hakee perhejäsenyyttä. Myös muut samassa taloudessa asuvat perhejäsenet voivat halutessaan liittyä perhejäseniksi.

Terveiset CP-yhdistykselle / sana vapaa

SUOSTUMUS

Suomen CP-liitto ry ja sen jäsenyhdistykset pitävät jäsenrekisteriä sopimuksen mukaan tapahtuvaa CP-jäsenlehden ja kirjeiden postitusta, jäsenmaksujen laskutusta, tiedottamista ja muuta yhteydenpitoa varten. Tietoja ei pääsääntöisesti luovuteta yhdistyksen ja Suomen CP-liiton ulkopuolelle lukuun ottamatta osoitetietojen luovuttaminen painotalolle CP-lehden postitusta varten.

Lähettäessäni jäsenyydestä yhteydenottopyynnön liittoon, annan suostumukseni Suomen CP-liitto ry:lle ja sen paikallisyhdistyksille minua koskevien tietojen rekisteröintiin sekä niiden käyttämiseen keskinäisessä yhteydenpidossa ja tilastollisena aineistona.