Tekstin koko:

rss AJANKOHTAISTA

20.4.2017

Vammaisavustajan keikkatöitä tarjolla

Suomen CP-liitto hakee Turun Halisten palveluasuntoihin vammaisavustajaa tuntityöntekijäksi ja sairauslomasijaisuuksiin. Tuntityösopimuksella työt voivat jatkua myös kesän jälkeen syksyllä esim. iltaisin ja viikonloppuisin.

Vammaisavustaja avustaa liikuntavammaisia asukkaita päivittäisissä toimissa. Työhön kuuluu avustaminen muun muassa pukeutumisessa, peseytymisessä, ruokailussa, ruuanlaitossa ja kodinhoidossa. Vammaisavustajat avustavat asukkaita myös kodin ulkopuolella asioinnissa, kuten kaupassa käynnissä, asioiden hoidossa ja muissa arkielämän toimissa, myös harrastuksissa ja sosiaalisten suhteiden ylläpidossa. Asukkaat saavat apua ympäri vuorokauden kaikkina viikonpäivinä. Vammaisavustajat työskentelevät kolmessa vuorossa.

Halisten palveluasunnoissa on kuusi liikuntavammaista asiakasta, joista viidellä on myös puhevamma. Puhevammasta johtuen osalla asukkaista on hyvin epäselvä puhe tai he kommunikoivat puhetta korvaavilla menetelmillä, jolloin avustajilta edellytetään hyvää suomen kielen taitoa.

Työsuhteessa noudatetaan yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta. Valinta tehdään heti kun sopiva hakija löytyy.

Lisätiedot ja hakeminen

Lisätietoja voi kysyä ja lähettää vapaamuotoisen hakemuksen ansioluetteloineen sähköpostitse vastaavalle ohjaajalle: anne.holmberg (at) cp-liitto.fi

Suomen CP-liitto ry
Halisten palveluasunnot