Tekstin koko:

Pienennä Suurenna
Suomen CP-Liitto

Haemme henkilöä aikuisten kurssille 17.-27.7.2017 (11 pv)

Tarvitsemme aikuisten kurssille Moijalaan emännän tai kokin vastaamaan kurssin ruokahuollosta. Myös reipas kotikokki on tervetullut. Ruokittavia on noin 20 henkilöä. Työaika on päivittäin 9–17.

Kiinnostuitko? Soita ihmeessä: Anne Heiskanen 044 059 2600 tai Päivi Ritvanen 040 765 9497

Hakemuksen toivomme osoitteeseen: anne.heiskanen(at)cp-liitto.fi

Kerro lyhyesti koulutuksesi ja työkokemuksesi. Ansioluettelo on mukava, todistusjäljennöksiä ei tässä vaiheessa tarvita.

___________________________________________________

Vammaisavustajan keikkatöitä tarjolla

Suomen CP-liitto hakee Turun Halisten palveluasuntoihin vammaisavustajaa tuntityöntekijäksi ja sairauslomasijaisuuksiin. Tuntityösopimuksella työt voivat jatkua myös kesän jälkeen syksyllä esim. iltaisin ja viikonloppuisin.

Vammaisavustaja avustaa liikuntavammaisia asukkaita päivittäisissä toimissa. Työhön kuuluu avustaminen muun muassa pukeutumisessa, peseytymisessä, ruokailussa, ruuanlaitossa ja kodinhoidossa. Vammaisavustajat avustavat asukkaita myös kodin ulkopuolella asioinnissa, kuten kaupassa käynnissä, asioiden hoidossa ja muissa arkielämän toimissa, myös harrastuksissa ja sosiaalisten suhteiden ylläpidossa. Asukkaat saavat apua ympäri vuorokauden kaikkina viikonpäivinä. Vammaisavustajat työskentelevät kolmessa vuorossa.

Halisten palveluasunnoissa on kuusi liikuntavammaista asiakasta, joista viidellä on myös puhevamma. Puhevammasta johtuen osalla asukkaista on hyvin epäselvä puhe tai he kommunikoivat puhetta korvaavilla menetelmillä, jolloin avustajilta edellytetään hyvää suomen kielen taitoa.

Työsuhteessa noudatetaan yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta. Valinta tehdään heti kun sopiva hakija löytyy.

Lisätiedot ja hakeminen

Lisätietoja voi kysyä ja lähettää vapaamuotoisen hakemuksen ansioluetteloineen sähköpostitse vastaavalle ohjaajalle: anne.holmberg (at) cp-liitto.fi

Suomen CP-liitto ry
Halisten palveluasunnot
Paavinkatu 14D as 15
20540 Turku

-----------------------------------------------------------------------

VAMMAISAVUSTAJIA HELSINKIIN

Suomen CP-liitto hakee Laajasalon palveluasuntoihin vammaisavustajia vakinaisiin tehtäviin ja tuntityöntekijöiksi sijaisuuksiin.

Laajasalon palveluasunnoissa asuu 11 liikuntavammaista aikuista. Palveluasunnot sijaitsevat ostoskeskuksen vieressä kerrostalossa, jossa liikuntaesteettömien asuntojen lisäksi on muita, tavallisia vuokra-asuntoja. Vammaisavustajat työskentelevät kolmessa vuorossa. Aamuvuorossa ja iltavuorossa on 3-5 työntekijää, yövuorossa yksi työntekijä.

Avustajilla täytyy olla hyvä suomen kielen taito, koska osalla asukkaista on myös puhevammasta johtuen hyvin epäselvä puhe tai he kommunikoivat puhetta korvaavilla menetelmillä.

Vakinaisiin työsuhteisiin ovat etusijalla hakijat, joilla on sosiaali- ja terveysalan opistotasoinen tai ammattitutkinto. Tarjoamme oppisopimuskoulutuspaikkoja mahdollisuuksien mukaan.

Työsuhteessa noudatetaan yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta (palkkaluokka G15).

Lähetä kirjallinen hakemus ansioluetteloineen sähköpostitse tai postitse Jaakko Harjulle.

Hakuaika: jatkuva haku

Lisätiedot ja haku

vastaava ohjaaja
Jaakko Harju

Laajasalon palveluasunnot
Muurahaisenpolku 6B

etunimi.sukunimi@cp-liitto.fi

YHTEYSTIEDOT

Suomen CP-liitto ry
Malmin kauppatie 26

Voit ottaa yhteyttä myös sähköisellä lomakkeella.

Katso henkilökunnan

tarkemmat yhteystiedot »