Tekstin koko:

Pienennä Suurenna
Suomen CP-Liitto

Aikuisten alueellinen tapahtuma Seinäjoella 5.-7.5.2017

Tapahtuma on tarkoitettu Pohjois-Suomessa ja Pohjanmaalla asuville cp-, mmc- ja hc-vammaisille aikuisille. Osallistuminen ei edellytä cp-yhdistyksen jäsenyyttä.

Tapahtumaan kauempaa tuleville on varattu majoitus Seinäjoelta, Hotelli Lakeudesta. Pitkämatkalaiset voivat majoittua jo perjantaina.

Ohjelmassa:

Lauantain aloitamme hotelli-aamiaisella, jonka jälkeen teemme muutaman tunnin retken Jouppilanvuoren esteettömälle luontoreitille. Hotellilta järjestetään yhteiskuljetus vuoren laelle, josta jatkamme omaan rauhalliseen tahtiin jalka- / käsipelillä 900 metrin matkan Aarnikotkan kodalle. Reitti on kivituhkaista, suhteellisen helppokulkuista metsätietä, jota voi tarvittaessa ajaa esteettömästi myös autolla. Retkellä lataamme voimaa arkeen luonnonkauniista ympäristöstä, kiikaroimme lintuja, tulistelemme ja nautimme itse tehtyjä retkieväitä. Retken jälkeen vietämme iltaa hotellin saunakabinetissa ruuasta ja hyvästä seurasta nauttien. Mahdollisuus mm. karaokelaulantaan ja saunomiseen on olemassa. Sunnuntaina tulevien tuumailua hotellilla, jonka jälkeen tapahtuma päättyy yhteiseen lounaaseen.

Hinta:

Omavastuu majoittuville 50 € (sis. matkat, majoituksen ja ruokailut myös henk.koht. avustajalle)

Kotona yöpyville 25 € (sis. yhteiskuljetuksen hotellilta Joupiskaan ja takaisin ja ruokailut myös tarvittavalle henk.koht. avustajalle)

Tapahtumassa on yleisavustajia, mutta mikäli tarvitset päivittäisissä toimissa enemmän henkilökohtaista apua, tulee sinulla olla mukana oma avustaja.

Ilmoittautuminen tapahtuu alla olevan lomakkeen kautta. Ilmoittautuminen on päättynyt.

Lisätietoja Heidi Huttuselta.

Lisätietoja tapahtumista: