Tekstin koko:

Suomen CP-Liitto

+55 -vuotiaiden hyvinvointiviikonloppu Pajulahdessa 31.3-2.4.2017

Hakuaika on päättynyt.

Tapahtuma on tarkoitettu +55–vuotiaille cp-, mmc-, ja hydrokefaliavammaisille henkilöille.

Viikonlopun aikana keskitytään sekä kehon, että mielen hyvinvointiin. Tarkoituksena on antaa osallistujille eväitä omasta hyvinvoinnista huolehtimiseen kotona helppojen, arjessa toteutettavien vinkkien avulla. Ohjelmassa on luento/ryhmäkeskustelu ravitsemuksesta, liikuntahetkiä sisällä ja ulkona, rentoutumista ja lepoa sekä yhteistä vapaa-ajanviettoa ja mahdollisuus ajatusten vaihtoon vertaisessa seurassa.

Toimintaa ohjaavat ja yleisavustajina toimivat liikunnanohjaajaopiskelijat. Luvassa on kansainvälistä tunnelmaa, sillä osa opiskelijoista on eri Euroopan maista. Mukana on myös suomalaisia opiskelijoita, joten suomen kielellä pärjää hyvin!

Tapahtuma alkaa perjantaina 31.3 klo 14.00 ja päättyy sunnuntaina 2.4. klo 15.00.

Hyvinvointiviikonlopun hinta on 50€ (sisältää matkat halvimman julkisen mukaisesti, majoituksen, ruokailut sekä ohjelman). Osallistujat vastaavat matkajärjestelyistä itse, mutta apua on mahdollista saada CP-liitolta. Lahden matkakeskuksesta järjestetään yhteiskuljetus Nastolaan. Jos tarvitset paljon apua päivittäisissä toimissa, otathan mukaan oman avustajan. Avustajan palkkaamisesta ja matkustusjärjestelyistä kukin vastaa itse. Henkilökohtaisesta avustajasta ei aiheudu lisäkuluja viikonlopun hintaan.

Viikonlopun järjestävät yhteistyössä: Suomen CP-liitto ry ja Haaga-Helia Ammattikorkeakoulu

Ilmoittautumiset: viimeistään 28.2.2017 www.cp-liitto.fi – sivuilla alta löytyvän lomakkeen kautta. Paperisen lomakkeen voi tarvittaessa pyytää Heidiltä, heidi.huttunen@cp-liitto.fi, 040-589 5893

YHTEYSTIEDOT

aikuistoiminnan suunnittelija