Tekstin koko:

Pienennä Suurenna
Suomen CP-Liitto

AIKUISTOIMINNASSA TAPAHTUU – elämisen iloa

CP-liiton aikuistoiminnassa painottuvat aikuisten itse suunnittelemat toiminnat. Aikuistoiminnasta vastaava suunnittelija osallistuu aikuistoimijoiden kokouksiin tukien paikallisen toiminnan suunnittelua ja toteuttamista. Lähtökohtana ja tavoitteena on toimia ja liikkua siellä missä muutkin samanikäiset ihmiset ovat ja toimivat.

Alueellisina ja valtakunnallisina tapahtumina järjestetään aikuisvastaavien koulutusta sekä työnohjauksellisia tapaamisia, joilla tuetaan jaksamista vapaaehtoistoiminnassa. Koulutus ja muita teemaviikonloppuja järjestetään alueellisesti ryhmien ja osallistujien esittämien tarpeiden ja toiveiden mukaisin teemoin. Alueellista aikuistoimintaa järjestetään yhteistyössä useamman paikallisyhdistyksen kanssa. Tämä koetaan usein hyödyllisemmäksi kuin paikallinen toiminta, jossa osallistujamäärät on pienempiä ja vertaiskontaktit vähäisempiä.

Toimintaan ovat tervetulleita mukaan kaikki CP-, MMC - tai hydrokefaliavammaiset aikuiset! Lisätietoa oman alueesi toiminnasta saat ottamalla yhteyttä aikuistoiminnan suunnittelijaan tai oman alueesi aikuisvastaavaan.

YHTEYSTIEDOT

aikuistoiminnan suunnittelija