Tekstin koko:

Paikka espoon Järjestöjen yhteisö Kauppamiehentie 6, 02100 Espoo

paikka on esteetön.

Tapaamiskerrat:

8.9, 22.9, 6.10, 20.10, 3.11, 17.11, 1.12 ja 15.12.

Jos olet 16 vuotta täyttänyt ja haluat viettää rennossa ja mukavassa porukassa perjantai-iltaa niin tule Hengailemaan. Iltoihin ei tarvitse erikseen ilmoittautua. Voit osallistua ne kerrat kun sinulle sopii. Apua tarvitsevat ottavat oman avustajan mukaan, mikäli avun tarpeesi on vähäinen, voit saada apua Anitalta tai Piialta jotka vuorottelevat Hengailussa yleisavustajana.

Hengailu-iltojen vetäjänä toimii Aura, puh. 045-110 9936 s-posti aura.ucp.yhdistys@gmail.com

Jokaisella kerralla on tarjolla pientä purtavaa. Mikäli paikka vaihtuu, esim. ollaan retkellä, niin siitä ilmoitetaan edellisellä kerralla sekä yhdistyksen Facebook-sivuilla.

Savipaja_______________________________________________________

Tanssikurssi kesä 2017_______________________________________________________

Hevossalmen liikuntapäivä

_______________________________________________________

LA LA LAND IN CONCERT - musikaalielokuva sinfoniaorkesterin säestyksellä

Torstaina 26.10.2017 klo 19.00 (ovet 18.30)
Hartwall Arena, Areenankuja 1, 00240 HELSINKI

Invakatsomon lipun hinta 35,00 € (yhdistyksen jäsenille).
Avustaja maksutta mukaan.

Konsertin kesto on n. 3 tuntia, 20 minuutin väliaika. Konsertti on ikärajaton.

Varaa lippusi s-postitse: uudenmaan.cp-yhdistys@kolumbus.fi tai
puh. 09-466 033.

LALALAND-hki

YLISTETTY LA LA LAND ELOKUVA - UPEANA SINFONIAORKESTERIN SÄESTÄMÄNÄ ELOKUVAKONSERTTINA HARTWALL ARENALLA!

Henkeäsalpaavan upea, alkuperäinen musikaalielokuva esitetään nyt ensimmäistä kertaa konserttina sinfoniaorkesterin säestyksellä perjantaina 17. kesäkuuta Hartwall Arenalla. Yleisöllä on mahdollisuus kokea ylistetyn ja musiikistaan Oscar -palkitun LA LA LAND -elokuvan unohtumaton magia teräväpiirtona 12-metriseltä valkokankaalta ja suuren sinfoniaorkesterin säestämänä.

Yleisöt ympäri maailman hurmannut LA LA LAND vie katsojan osaksi Hollywoodin kiehtovaa huumaa. Upea elokuvakonsertti herättää arjen ja unelmien parissa kamppailevien Mian (Emma Stone) ja Sebastianin (Ryan Gosling) tarinan henkiin, tuoreen Oscar -voittaja Justin Hurwitzin unohtumattoman musiikin parissa. Hurwitz palkittiin elokuvasta kahdella Oscarilla; parhaasta musiikista ja kappaleesta "City of Stars".

Damien Chazellen käsikirjoittama ja ohjaama elokuva on kerännyt ylistäviä arvioita niin yleisöltä kuin kriitikoiltakin, saavuttaen mm. 7 Golden Globe ja 6 Oscar -palkintoa. Elokuva sai parhaan ohjaajan (Damien Chazelle), naispääosan (Emma Stone), lavastuksen, kuvauksen, musiikin ja kappaleen Oscar -palkinnot, ollen palkintojen määrässä gaalan suurin voittaja.

Toimisto
Uudenmaan CP-yhdistys- Nylands CP-förening ry