Tekstin koko:

Pienennä Suurenna
Suomen CP-Liitto

SEINÄJOEN SEUDUN CP-YHDISTYS RY

Seinäjoen seudun CP-yhdistys ry on CP-, MMC– ja hydrokefaliavammaisten lasten, nuorten, aikuisten sekä muista neurologisista syistä syntymästään saakka vammaisten henkilöiden ja heidän läheistensä oma paikallinen yhdistys. Yhdistys on perustettu vuonna 1978.

YHDISTYS TARJOAA JÄSENILLEEN

Seinäjoen seudun CP-yhdistys on aktiivinen alueellinen toimija. Yhdistys tarjoaa jäsenilleen monenlaista toimintaa, tukea ja yhdessäolon iloa. Yhdistys järjestää vuosittain erilaisia virkistys- ja vertaistapahtumia, mm. matkoja, kulttuurielämyksiä ja liikuntatapahtumia.

Tanssipyörät jatkavat Seuralassa sunnuntaisin 10.9 klo 17 - 19 alkaen.

Tulossa Syksyllä :

Keilailu jatkuu TIISTAISIN klo 18.30 - 20.00

Syksyllä 17 keilailukerrat ovat:

19.9

CP liiton syyspäivät pidetään tänä vuonna Tampereella.

Apuvälinemessut pidetään tampereen messukeskuksessa marraskuussa.9 - 11.11. Yhdistys tekee matkan messuille perjantaina 10.11 . Ilmoittautumiset Roopelle tai Marjalle.

Cpyhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään Seinäjoen Järjestötalolla tiistaina 24.10 17 Alkaen klo 17.00.

NEUVONTAA JA TUKEA

Yhdistyksen tavoitteena on toimia yhdenvertaisten mahdollisuuksien kehittämiseksi omalla alueellaan.  Yhdistys jakaa tietoa CP-, MMC-, ja hydrokefaliavammoihin liittyen ja neuvoo jäseniään erilaisissa elämäntilanteissa. Yhdistyksen jäsenenä voit myös hyödyntää Suomen CP-liiton tarjoamaa sosiaaliohjausta ja –neuvontaa sekä oikeuksien valvontaa.

MITEN PÄÄSET MUKAAN

Seinäjoen seudun CP-yhdistyksen jäseneksi voit liittyä täyttämällä jäsenhakemuslomakkeen osoitteessa www.cp-liitto.fi tai ottamalla yhteyttä yhdistykseen.

**************************************************

YHTEYSTIEDOT

puheenjohtaja,

liikuntavastaava

Roope Järvinen

p. 050 326 3665

roope.jarvinen1(a)gmail.com

sihteeri,

aikuistoiminnanvastaava

Marja Järvinen

p. 050 534 8985

marja.ruismaki(a)netikka.fi

ALUETYÖN SUUNNITTELIJA

Piia Jolla

Kansankatu 53, 1.krs

90100 OULU

piia.jolla(a)cp-liitto.fi
p. 0400 921 574

CP-liiton neljä aluetyön suunnittelijaa on tukenasi paikallisesti. Voit yhteydessä oman alueesi suunnittelijaan, kun haluat esimerkiksi tietoa CP-liiton toiminnasta.