Tekstin koko:

Pienennä Suurenna
Suomen CP-Liitto

Nettisivuremppa

CP-Liiton koko nettisivusto uudistuu 2.10.!

Uudistuksen myötä myös yhdistyksemme sivut kokevat totaalisen muodonmuutoksen. Sivujen palveluntuottaja siirtää sivujemme nykyiset tiedot uusituille sivuille. Tämän vuoksi emme päivitä sivujamme enää syyskuun aikana.

Nuorisotoiminta

Nuorisotoimintaan ovat tervetulleita kaikki itsensä nuoreksi tuntevat. Mikäli ikähaarukka on pakko antaa, niin olkoon se perinteinen 16-29-vuotta. Jos nuorille suunnattu tarjonta ei tunnu sopivalta, niin ota yhteyttä ja esitä toiveesi katsotaan, mitä voidaan asian eteen tehdä. Janne toivottaa kaikki mukaan nuoreen ja kehittyvään nuorisotoimintaamme!

Porukka

-Mitä muutkin nuoret tekevät

SAM 0364Nuorten Porukka kokoontuu säännöllisesti joka kuun viimeinen arkitorstai. Porukka koostuu tällä hetkellä iältään 20+ vuotiaista, mutta mukkaan voi aina liittyä kuka tahansa. Ilmoittautua toki saa joko puhelinitse tai sähköpostitse, mutta se ei ole pakottavaa. Poikkeavista tapahtumista tai peruutuksista ilmoitellaan viereisellä palstalla.

Porukan vetovastuu siirtyi vuoden 2017 alusta yhdistyksemme nuoremmalle nuorisovastaavalle Tiialle, joten häneen kanttaa olla yhteydessä Porukkakahveihin liittyvissä kysymyksissä.

Porukka kartoittaa uutta vakituista kokoontumispaikkaa, joten seuraa tiedotteluamme ja tiedät missä Porukkakahvit nautitaan.

Nuorisoyhteistyö Seittiseitti logo pieni

Seitti tarjoaa toimintaa paikallisella, valtakunnallisella ja kansainvälisellä tasolla. Seittinuoret ovat suunnitelleet ja järjestäneet muun muassa bileitä, illanviettoja ja retkiä. Yhdessä on käyty teatterissa, elokuvissa ja konserteissa. Seitin kautta on myös mahdollista osallistua koulutuksiin ja seminaareihin.

Lähde: Nuorisoyhteistyö Setin sivut

Lisätietoa Seitistä löydät heidän nettisivuiltaan: www.seittiweb.org

Janne pitää Sinut ajantasalla tapahtumista sekä ottaa vastaan palautetta

Lähettämällä nimen ja sähköpostiosoitteen pääset yhdistyksen nuorisovastaavan  sähköpostilistalle, jolloin saat sähköpostiin tietoa yhdityksen toiminnasta ja nuoria kiinnostavista tapahtumista.

Samalla lomakkeella voit toki antaa palautetta nuorisotoiminnastamme. Kerro, mitä toivoisit nuorten tekevän. Vain kertomalla voit kehittää toimintaa!

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Haluan pästä listalle

Viesti/palaute nuorisovastaavalle

Nuorisovastaavamme

Tiia Perkkiö

(Porukkakahvit)

P. 046 934 1067

(ei puhelumahdollisuutta, vain tekstarit, yhteydenotot klo 15:00 jälkeen)

tiia.perkkio94(@)gmail.com

Sekä:

Janne Valkeejärvi

(Muu nuorisotoiminta)

(myös tekstarit sopivat)

j.s.firelake(@)hotmail.com

@janne_valkeejar

Facebook -peukku
CP-Liiton Nuorisotoiminnan Facebook -sivuille!

Huomaattehan