Tekstin koko:

Pienennä Suurenna
Suomen CP-Liitto

Nettisivuremppa

CP-Liiton koko nettisivusto uudistuu 2.10.!

Uudistuksen myötä myös yhdistyksemme sivut kokevat totaalisen muodonmuutoksen. Sivujen palveluntuottaja siirtää sivujemme nykyiset tiedot uusituille sivuille. Tämän vuoksi emme päivitä sivujamme enää syyskuun aikana.

Liikuntatarjontaamme, jokaiselle jotakin! Tule mukaan rehkimään

Boccian ja sulkapallon järjestää Tampereen seudun Invalidit ja CP-yhdistyksen väki on tervetullut osallistumaan mukaan. Kausimaksu 25e/hlö/TSIn jäsen ja muut 30e/hlö. Tutustumiskerta maksuton. Invalidien liikuntakausimaksulla voit osallistua kaikkiin invalidiyhdistyksen saliliikuntamuotoihin kuten boccia, pyörätuolikoripallo, istumalentopallo, boccia, sulkapallo. Lisätiedot: www.tsiry.net

Keilaus

Maanantaisin klo 17:00-19:00 Ylöjärven liikuntakeskuksessa, Katepal-areenalla. Käytössä on keilapalloramppi sitä tarvitseville.

Tee kaatoja huolettomasti kausimaksulla koko kevät- tai syyskausi Maksu on suuruudeltaan 30€/kausi. Mikäli myös avustajasi haluaa keilata, häneltä peritään 15€/kausi. Muussa tapauksessa avustajan käytöstä ei koidu lisäkuluja.

Ensimmäisen kerran voit keilata maksutta tutustuen lajiin, mutta toisella kerralla saat kausimaksulapun Eijalta. Sen maksettuasi, voit keilata kansamme huoletta koko kauden.

Lisätiedot: Eija Korhonen iltapäivisin 040-589 2877

Syyskauden keilauspäivät:

• 4.9.
  • 18.9.
  • 2.10.
  • 16.10.
  • 30.10.
  • 13.11.
  • 27.11.
  • 11.12.

Boccia

Bocciaa pelataan joka tiistai ja perjantai klo 12:00-14:00 Ratinassa.

Lisätietoja antaa Lasse Mäkinen puh. 0400 727 898

Sulkapallo

Pystypelaajille ja pyörätuolilaisille klo 17-19 Pohjois-Hervanan koululla. Tilat ovat esteettömät!! Otapa yhteyttä. Pasi Holmström 0400-795 448, pasi.holmstrom(@)Kolumbus.fi

Tanssi

kaikille pysty- ja pyörätuolitanssijoille - hauskaa ja mukavaa tanssia sekä yhdessäoloa. Tanssahtelemaan pääsee Tampereella

maanantaisin klo 15.00-17.00 Hervannan vapaa-aikakeskuksella.

Ilmoittautumiset ja lisätietoja tanssitunneista antaa Aila Peräjoki, Pirkanmaan Pyörätuolitanssijat puh. 0400 214 046

Voit toki myös tutustua pyörätuolitanssiin Pirpyn nettisivuilla Linkki korjattu

Pirpy logo