Tekstin koko:

Pienennä Suurenna
Suomen CP-Liitto

Nettisivuremppa

CP-Liiton koko nettisivusto uudistuu 2.10.!

Uudistuksen myötä myös yhdistyksemme sivut kokevat totaalisen muodonmuutoksen. Sivujen palveluntuottaja siirtää sivujemme nykyiset tiedot uusituille sivuille. Tämän vuoksi emme päivitä sivujamme enää syyskuun aikana.

Tervetuloa toimintaamme!

Alla kerromme yhdistyksessämme toimivista kerhoista ja ennen kaikkea niiden kokoontumisajat. Meillä on kerhojen lisäksi myös liikuntatoimintaa, siitä tarkempaa tietoa löydät Liikunta -osiosta. Toimintamme on aktiivista. Tule rohkeasti  mukaan!

Aitoset

-Kerho aikuisille

Olet lämpimästi tervetullut kanssamme keskustelemaan vapaamuotoisesti eri aiheista. Paikka on TSI:n kerhohuone, Kuninkaankatu 36 B klo 17:00-19:00. KAIKKI MUKAAN!

Tiedustelut Eija korhoselta p. 040 589 2877 (iltapäivisin)

Syksyllä kerhomme kokoontuu seuraavina päivinä:

• 22.9.
Aloitellaan kesän kuulumisilla
  • 20.10.
Mitä haluaisit Syypäiviltä/ Apuvälinemessuilta
  • 17.11.
Saitko mitään uutta?
  • 15.12.
Pikkujoulut

HC- MMC-toiminta

MMC- ja hydrokefaliatoiminta järjestää alueellisia vertaistukitapaamisia kaikille kiinnostuneille liiton jäsenyydestä riippumatta.

yhdistyksen HC- ja MMC-vastaava

Timo Tanni
p. 0500 512 560 (iltaisin)

CP-Liiton MMC- ja hydrokefaliasuunnitelija

Petra Peltonen
petra.peltonen(a)cp-liitto.fi

Oma-avu*

- Tapaamiset omaishoitajina tai avustajina toimiville

Tapaamisessa pääset kertomaan kokemuksia arjesta, jakamaan luottamuksellisessa joukossa haasteita tai saamaan toisilta hyödyllisiä vinkkejä omaan jaksamiseen. Voit olla isä, äiti, sisarus,  siskon kaima tai henkilökohtainen avustaja… Yhdessä haasteet on helpompi selättää!

Tapaamme joka kuukauden toinen lauantai klo 13:00-15:00. Pääsääntöisesti paikkana on Pellervontupa (Pellervonkatu 9, Tampere). Tervetuloa!

Lisätietoja Oma-avun toiminnasta: omaishoitaja-/avustajavastaava Tomi Valkeejärvi puh. 045 604 4606 tai tomi.kivekas(@)hotmail.com

*Oma-avu, eli tapaamiset omaishoitajille- ja avustajille on tarkoitettu sinulle, mikäli olet cp-, mmc- tai hydrokefaliavammaisen henkilön omaishoitaja tai avustaja. Henkilökohtaisen avustajan työsopimusta tai omaishoidontuen päätöstä ei tarvitse esittää. Riittää että olet tukemassa tällaista henkilöä ja haluat keskustella samaa arvokasta työtä tekevien kanssa.

Porukka

-Mitä muutkin nuoret tekevät

Nuorisokerho Porukka kokoontuu kahvittelemaan joka kuukauden viimeinen torstai klo 18:00 alkaen. Tervetuloa tutut ja uudet nuoret tai nuoreksi kokevat!

Olemme kartoittamassa uutta vakituista kokoontumispaikkaa, joten kannattaa tarkkailla tiedotteluamme.

Lisätietoa nuorisotoiminnastamme, Nuorisoyhteistyö Seitistä ja nuorten tapahtumatiedotteita löydät Nuoret -osiosta

Kerhojamme luotsaa asiansa osaavat vastaavat:

Aikuisvastaava huolehtii

Aikuiskerhosta

Eija Korhonen

p. 040 589 2877

(soitot iltapäivisin)

HC- MMC-toimintaa luotsaa

HC- ja MMC-vastaava

Timo Tanni
p. 0500 512 560

(yhteydenotot iltaisin)