Tekstin koko:

Pienennä Suurenna
Suomen CP-Liitto

Nettisivuremppa

CP-Liiton koko nettisivusto uudistuu 2.10.!

Uudistuksen myötä myös yhdistyksemme sivut kokevat totaalisen muodonmuutoksen. Sivujen palveluntuottaja siirtää sivujemme nykyiset tiedot uusituille sivuille. Tämän vuoksi emme päivitä sivujamme enää syyskuun aikana.

Ilmoitustaulu

Tälle korkkipohjaiselle, mutta sähköiselle ilmoitustaululle päivitämme kaikki ajankohtaiset omat ja muilta saamamme tiedotteet.

Taysin etupihalle on alettu rakentamaan uudisrakennusta!! Tämän vuoksi vanha pää-ovi poistunut käytöstä. Väli-aikainen pää-ovi sijaitsee R-rakennuksessa, jonne ovat siirtyneet myös sairaalan neuvonta sekä ulkopuolelle inva-pysäköintipaikat. Lue tarkemmat yksityiskohdat Taysin tiedotteesta ja katso kartalta kulkureittien sijainnit.

Vieläkin enemmän ja tarkempaa tietoa koko Taysin suuresta rakennusurakasta löydät sairaanhoitopiirin julkaisemilla teemasivuilla Linkki päivitetty ja nyt aukeaa taas oikealle sivulle.

!!!Alempana muita tiedotteita ja menovinkkejä!!!

CP-Liiton Syyspäivät tänä syksynä Tampereella!! Syyspäiviä vietetään 28.10. Scandic Tampere Cityssä Hämeenkatu 1:ssä. Aiheena kuntoutus, jota käsitellään aina lapsista ikäihmisiin asti. Vauvasta muoriin on siis ohjelmaa saman aiheen äärellä, joten koko perhe mukaan! Katso virallinen ohjelma ja tee sitova ilmoittautuminen 25.9. mennessä. Pst. yhdistyksen hahmoja myös paikalla.

CP-liiton avustajapalvelu korva merkitsee joka vuosi tietyn määrän avustajatuntejaan käytettäväksi liiton kevät- ja syyspäiviin. Niinpä avustajatunteja on liitolla käytettävissä myös Tampereen syypäiviin.

Avustajapalvelun ohje

Avustajapalvelun hakulomake

Suomen CP-Liitto on muiden vammaisjärjestöjen kanssa mukana Ei myytävänä -kansalaisaloitteessa. Aloitteella halutaan lakiin muutosta, että vammaisten henkilöiden tarvitsema välttämätön apu (asumispalvelu, henkilökohtainen avustajapalvelu, päivätoiminta jne.) rajattaisiin kilpailutuksen ulkopuolelle. Jotta aloite etenee eduskuntaan, se tarvitsee 50 000 allekirjoitettua kannatusilmoitusta 12.12. mennessä.

Tulosta paperinen kannatusilmoitus tai käy allekirjoittamassa se sähköisesti kansalaisaloite.fi -sivustolla.

Ei myytävänä -kampanjasivuilla on lisätietoa aloitteesta.

Ennakkotieto maksuttomasta tilaisuudesta:

VAMMAISOIKEUDEN AJOKORTTI -tietoisku Sampolan auditoriossa maanantaina 13.11.2017 alkaen klo 12.00
Kattava tietopaketti ja kiperiä kysymyksiä vammaisten oikeuksista. Yhteistyössä vammaisten oikeuksiin erikoistunut Lakiasiaintoimisto Jukka Kumpuvuori ja Tampereen seudun näkövammaiset ry.

POP-UP:sta päivää:

Otimme syksyllä vastaan Ruoveden Herkku Oy:n tuotetilauksia. Kaikilla oli mahdollisuus pyytää itselle lista ja tilata tuotteitta. Myynti oli huikea ja kauppa kävi mainiosti. Kiitos kaikille mukana olleille!

Myyntityötä organisoineelle varapuheenjohtaja Janna Maulalle jäi  varastoon joitakin tuotteita. Mikäli siis jäit nuolemaan näppejäsi tai herkut ovat jo loppuneet, ota yhteys Jannaan puh. 045 631 6037 ja tiedustele varastotilannetta.

Olemme mukana elä täysii! -klubissa, jonka sivustolla lisää esteettömiä tapahtumia
Elä täysii! -klubi

Nyt yhdistyksestämme löytyy ESKEH-kartoitusmenetelmään perehtynyt ja koulutuksen käynyt rakennetun ympäristön esteettömyyskartoittaja. Jos tarvitset apua/neuvoa asuntosi, talosi tai ympäristösi esteettömyyteen liittyvissä asioissa, ota yhteyttä Janna Maulaan, maula.janna(@)elisanet.fi tai puh. 045 631 6037, Katsotaan yhdessä mitä asialle voidaan tehdä.

Yhteistyökumppanimme:

Katosiko tapahtuma??

Se varmaankin johtuu siitä, että ajastamme ilmoitukset muuttumaan harmaataustaisiksi ilmoittautumisajan päätyttyä ja poistumaan kokonaan kahden viikon kuluttua tapahtuman varsinaisesta ajankohdasta. Näin sivumme pysyvät ajanhermolla.

Jos kuitenkin kaipaat jonkin jo kadonneen tapahtuman mainosta tai ohjelmaa, lähetä sähköpostia nettisivuvastaava Janne Valkeejärvelle osoitteeseen: j.s.firelake(@)hotmail.com Janne penkoo sinulle hukkuneen tiedoston!