Tekstin koko:

Pienennä Suurenna
Suomen CP-Liitto

Nettisivuremppa

CP-Liiton koko nettisivusto uudistuu 2.10.!

Uudistuksen myötä myös yhdistyksemme sivut kokevat totaalisen muodonmuutoksen. Sivujen palveluntuottaja siirtää sivujemme nykyiset tiedot uusituille sivuille. Tämän vuoksi emme päivitä sivujamme enää syyskuun aikana.

Pirkanmaan CP logo

PIRKANMAAN CP-YHDISTYS RY

Tietoa meistä:

Yhdistys toimii Pirkanmaan sairaanhoitopiirin alueella asiantuntija- ja yhteistyöjärjestönä CP-, MMC- ja Hydrokefalia -vammaisten tai muiden lapsuudestaan neurologisista syistä liikuntavammaisten henkilöiden ja heidän läheistensä yhdenvertaisten hoito-, kuntoutus-, koulutus- ja työmahdollisuuksien kehittämiseksi sekä sosiaalisen kanssakäymisen lisäämiseksi. Tässä tarkoituksessa yhdistys toimii vammaisten, heidän omaisten ja vammaisuudesta kiinnostuneiden henkilöiden yhdyssiteenä edustaen jäsenistöä viranomaisten ja päättäjien sekä Suomen CP-liitto ry:n suuntaan.

Katso myös yhdistyksemme säännöt

Jäsenkirje:

Syksyn Jäsenkirje tulossa.

Aikaisemmat Jäsenkirjeet on siirretty Jässäriarkistoon

Tutustu toimintaamme:

Kerhot -sivulla näet yhteenvedon säännöllisistä kerhoistamme

Liikunta -sivulta löydät laajan kattauksen liikuntatarjonnastamme

Nuoret -sivulla on tietoa nuorisotoiminnastamme

Stipendit ja avustukset

Yhdistykseltä voi hakea stipendiä tai rahallista avustusta esimerkiksi mahdollistamaan toimintapiiriimme kuuluvien henkilöiden harrastustoiminnan. Hallituksemme on hyväksynyt stipendien ja avustusten myöntämiskriteerit, jotta hakijoita kohdellaan tasapuolisesti.

Varmista avustuksesi saaminen tutustumalla ajoissa myöntämiskriteereihin.

Jäsenyytemme ei paljoa maksa:

• Varsinainen jäsen 20€/vuosi
  • Perhejäsen 5€/vuosi
  • Kannatusjäsen 10€/vuosi
  • Yhteisöjäsen 50€/vuosi Tästä Jäsenmuodosta kiinnostunut, ota yhteyttä sähköpostiimme pirkanmaancp(@)gmail.com tai puheenjohtajaamme.

Liity jäseneksemme täyttämällä CP-Liiton nettisivuilla jäsenhakemus

Muistathan suorittaa Jäsenmaksusi ajoissa. Ainoastaan niin toimimalla tuet toimintaamme, pääset jäsenhintaan tapahtumiin sekä voit rauhassa nauttia Suomen CP-Liiton jäsenpalveluista.

CP-Liitto ylläpitää Jäsenrekisterimme

Yhteystietojesi muuttuessa täytä liiton sivuilla oleva Yhteystietojen päivätys -lomake, tai ole yhteydessä aluetyönsuunnittelijaan Jari Turkuun puh. 0400 884 372

Janne Valkeejärvi

p. 040 8675 935

Yhdistyksen postiosoite

Jaakonraitti 8

Tilinumeromme:

FI28 5730 0820 6317 74

pirkanmaancp(at)gmail.com

Facebook -peukkuKlikkaamalla kuvaa pääset yhdistyksemme Facebook-seinälle

UUTTA! Viserrämme nyt Twitterissä, ala seuraamaan:

@pirkanmaanCP

ALUETYÖN SUUNNITTELIJA

Jari Turku
Pellervonkatu 9
jari.turku(a)cp-liitto.fi
p. 0400 884 372

CP-liiton kolme aluetyön suunnittelijaa on tukenasi paikallisesti. Voit yhteydessä oman alueesi suunnittelijaan, kun haluat esimerkiksi tietoa CP-liiton toiminnasta.