Tekstin koko:

Suomen CP-Liitto

MERI-LAPIN ALUEEN CP-YHDISTYS RY

Pelkkä aurinko, ilman tekstiä

Meri-Lapin alueen CP-yhdistys on CP-, MMC– ja hydrokefaliavammaisten lasten, nuorten, aikuisten sekä muista neurologisista syistä syntymästään saakka vammaisten ihmisten ja heidän läheistensä oma yhdistys. Meri-Lapin alueen CP-yhdistys on perustettu vuonna 1992.

Yhdistys tarjoaa jäsenilleen

Yhdistys tarjoaa jäsenilleen toimintaa, tukea ja yhdessäolon iloa. Yhdistys järjestää vuosittain mm. koko perheen kevätrieha-tapahtuman, josta löytyy valokuvia täältä. Lisäksi yhdistys järjestää yhteistyössä muiden Meri-Lapin alueen neurologisten vammaisjärjestöjen ja seurakunnan kanssa vuosittain virkistyspäivän. Yhdistys toteuttaa myös yhteistyössä Suomen CP-liiton aikuistoiminnan kanssa erilaisia vammaisille aikuisille suunnattuja tapahtumia paikallisesti, alueellisesti ja valtakunnallisesti.

Tule mukaan joukkoomme puhaltamaan yhteen hiileen! Jokaista tarvitaan ja kaivataan. Yhdessä olemme enemmän!

Voit myös lähettää yhdistykselle terveisiä ja ideoita toiminnan kehittämiseen tästä

Neuvontaa ja tukea

Yhdistyksen tavoitteena on toimia yhdenvertaisten mahdollisuuksien kehittämiseksi omalla alueellaan.  Yhdistyksen jäsenenä voit myös hyödyntää Suomen CP-liiton tarjoamaa sosiaaliohjausta ja –neuvontaa sekä oikeuksien valvontaa.

Miten pääset mukaan

CP-yhdistyksen jäseneksi voit liittyä täyttämällä jäsenhakemuslomakkeen CP-liiton verkkosivuilla tai ottamalla yhteyttä yhdistykseen.

Kevään 2017 TAPAHTUMIA

Keilaus ajat syksylle 2017 Kemin keilahallilla

HUOMIOI KELLO AIKA

11.9 klo 17.30- 19.00

9.10 klo 17.30- 19.00

6.11 klo 17.30- 19.00

4.12 klo 17.30- 19.00

Omavastuu 4 € ja maksetaan paikanpäällä.
Lapsista peritään 2€ omavastuu.

Lisätietoa voi kysyä Pirjolta 045 127 1622

YHTEYSTIEDOT

merilapin.cpyhdistys(at)
gmail.com

Pirjo Blomster
Hirvonkatu 18
94600 KEMI

pirjo.blomster1(at)gmail.com

sihteeri
Teija Karisaari- Kittilä
teijakarisaari(at)hotmail.com

Olemme myös Facebookissa!

ALUETYÖN SUUNNITTELIJA

Piia Jolla

Kansankatu 53, 1.krs

90100 OULU

piia.jolla(a)cp-liitto.fi

p. 0400 921 574

CP-liiton kolme aluetyön suunnittelijaa on tukenasi paikallisesti. Voit yhteydessä oman alueesi suunnittelijaan, kun haluat esimerkiksi tietoa CP-liiton toiminnasta.