Tekstin koko:

Pienennä Suurenna
Suomen CP-Liitto

EEMELI !!!

Yhdistys tekee koko perheen teatteriretken Korvenkylän Kesäteatteriin (Korventie 703, Muhniemi) jossa menee iki-ihana Vaahteramäen Eemeli sunnuntaina 16.heinäkuuta klo 18.00. Lippuja näytökseen on alustavasti varattu 25 kappaletta, joista 6 pyörätuolin käyttäjille avustajineen. Eemelin metkujen väliajalla nautimme kahvit/teet/pillimehut pullan kera. Koko lysti maksaa yhdistyksen jäseniltä vain 8 euroa per henki, avustajat maksutta. Hinta ei-jäseniltä 15 euroa per henki & kahvi+pulla 4 euroa. Ilmoittautumiset Häsän Tuulalle sunnuntaihin 25.6. mennessä tekstiviestillä tai sähköpostitse (0400 924 283 / tuula.hasa@pp.inet.fi) Maksu yhdistyksen tilille FI42 5750 0140 0588 51 25.6.mennessä. Kirjoita tiedonantoja -kohtaan oma nimesi sekä kuinka monesta hengestä maksat sekä tarvitsetko pyörätuolipaikan. Esteen tai sairauden sattuessa voit kaupata lippusi eteenpäin. Omat kyydit.

Kouvolan Seudun CP-yhdistyksen uusi liikuntavastaava on

Sini Reenkola-Laine
Tolppalankuja 10
45700  Kuusankoski
sp. sini.reenkola@gmail.com
puh.044 311 8314

Toivottavasti Sini liikuttaa meitä PALJON !

KOUVOLAN SEUDUN CP-YHDISTYS RY

Liity jäseneksi

Mikäli perheeseesi syntyy erityislapsi ja kaipaat vertaistukea, olet tervetullut liittymään joukkoomme. Helpoimmin se käy CP-liiton verkkosivujen kautta tai ottamalla yhteyttä yhdistyksen puheenjohtajaan tai sihteeriin (yhteystiedot tämän sivun oikeassa reunassa).

Kouvolan seudun CP-yhdistyksen jäsenenä olet oikeutettu käyttämään kaikkia Kouvolan Vammaisjärjestöjen Yhdistyksen palveluja ja osallistumaan sen retkiin ja tapahtumiin. Lue lisää: www.kvyry.fi.

Tuula Häsä

Hepokuja 5

46910 Anjala

p. 0400 924 283

tuula.hasa(a)pp.inet.fi

sihteeri
Saija Talvala

Valtatie 10 as.22

46900 Inkeroinen

p. 045-1278476

saija.talvala(a)elisanet.fi

Liikuntavastaava
Sini Reenkola-Laine
p. 044-3118314
sini.reenkola(a)gmail.com

ALUETYÖN SUUNNITTELIJA

Jari Turku
Pellervonkatu 9
jari.turku(a)cp-liitto.fi
p. 0400 884 372

CP-liiton kolme aluetyön suunnittelijaa on tukenasi paikallisesti. Voit yhteydessä oman alueesi suunnittelijaan, kun haluat esimerkiksi tietoa CP-liiton toiminnasta.