Tekstin koko:

Pienennä Suurenna
Suomen CP-Liitto

KANTA-HÄMEEN CP-YHDISTYS RY

Yhdistys perustettiin 10. tammikuuta 1973 nimellä Hämeenlinnan seudun CP-yhdistys.  Kanta-Hämeen CP-yhdistykseksi muutuimme uusien sääntöjen astuttua voimaan 15. toukokuuta 2013.

Toimialueemme on Forssan, Hämeenlinnan ja Riihimäen seudut. Olemme alueen asiantuntija- ja yhteistyöjärjestö. Tomimme CP-, MMC- ja hydrokefaliavammaisten tai muiden lapsuudessaan neurologisista syistä liikuntavammaisten henkilöiden ja heidän läheistensä yhdenvertaisten mahdollisuuksien kehittämiseksi yhteiskunnassa.  Ennen kaikkea yhdistys valvoo jäsentensä oikeuksia yhteiskunnassa.

Yhdistys järjestää koulutustoimintaa, ohjausta, neuvontaa ja tukipalvelua, jotka edistävät ja tukevat vammaisten  henkilöiden fyysisiä, psyykkisiä ja sosiaallisia toimintoja sekä voimavaroja.

Kanta-Hämeen Cp-yhdistys on Suomen vammaisurheilu ja -liikunta ry:n (VAU) jäsenyhdistys.

Tuoreimpana toimintana ovat lievemmin MMC-, HC- ja CP-vammaisten vertaistukiryhmä ja perhetoiminta.

Yhteistyökumppanimme  on Kanta-Hämeen Parkinson Yhdistyksen jonka kanssa boccaamme perjantaisin.

Hallitus 2015

jouni.kotiranta(a)gmail.com
p. 045 353 2965

Sihteeri

juho.lehtonen1691(a)gmail.com

p. 040 160 3391

Hallituksen jäsenet

Varajäsen Antti Penttinen

Aikuisvastaava

Liikuntavastaava

Nuorisovastaava

Rahastonhoitaja

Tiedotusvastaavat

Jouni Kotiranta & Juho Lehtonen

Kotisivujen päivitys

Jouni Kotiranta & Matti Larinaho

Yhdistykseen liittyminen tapahtuu seuraavalla tavalla.
Os sinne on www.cp-liittofi/jasenyhdistykset.
Jäseneksi ilmoittautumiskaavake löytyy Jäsenyhdistykset avattua ja sitä hivenen alaspäin selaten. Liittymisen yhteydessä voit valita yhdistyksen johonka liityt.

Suuret kiitokset Kanta-Hämeen Cp-yhdistykselle niin kuluneesta 12 vuodesta että myöntävästään ansiomerkistä. En osannut kuvitellakaan, että olisin saanut mutta tietysti se että saavutukseni huoniodaan niin kannustaa jatkamaan Cp-työtäni. Nyt omistaudun omaan hyvinvointiini ja sitten teen paluun, mutta missä on vielä auki. Hyvää jatkoa ja Onnea uudelle Hallitukselle.

jouni.kotiranta(a)gmail.com
p. 045 353 2965

sihteeri
p. 040 160 3391

OLEMME FACEBOOKISSA

Voit lähettää meille kaveripyynnön osoitteessa facebook.com/kanta-hameencpyhdistys

Facebookin kautta voit myös lähettää terveisiä yhdistykselle.

ALUETYÖN SUUNNITTELIJA

Jari Turku
Pellervonkatu 9
jari.turku(a)cp-liitto.fi
p. 0400 884 372

CP-liiton kolme aluetyön suunnittelijaa on tukenasi paikallisesti. Voit yhteydessä oman alueesi suunnittelijaan, kun haluat esimerkiksi tietoa CP-liiton toiminnasta.